تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
برتری رئال برابر شیاطین سرخ

شکست عجیب بارسا در کالیفرنیا

تیم بارسلونا در دیدار دوستانه پیش فصل در کالیفرنیا با نتیجه عجیب ۵ بر ۳ مغلوب آرسنال شد، اما رئال مادرید در هیوستون از سد شیاطین سرخ عبور کرد.

کد خبر: ۱۵۳۳۶۰
۰۹:۳۳ - ۰۵ مرداد ۱۴۰۲

شکست عجیب بارسا در کالیفرنیا

دیدارنیوز: تیم آرسنال در دیداری دوستانه در کالیفرنیا مقابل بارسلونا با نتیجه ۵-۳ پیروز شد.

ورزشگاه «سوفای» اینگلوود کالیفرنیای آمریکا میزبان دیداری دوستانه بین آرسنال و بارسلونا بود که این بازی را توپچی‌ها با نتیجه ۵-۳ بردند.

آرسنال در این دیدار توسط بوکایو ساکا در دقیقه ۱۳، کای هاورتس در دقیقه ۴۳، لئاندرو تروسار در دقایق ۵۵ و ۷۸ و فابیو ویرا در دقیقه ۸۹ به گل رسیدند. روبرت لواندوفسکی در دقیقه ۷، رافینیا در دقیقه ۳۴ و فران تورس در دقیقه ۸۸ هم گل‌های بارسا را زدند.

این آخرین دیدار دوستانه آرسنال در آمریکا بود و این تیم در دیدار بعدی در امارات کاپ به مصاف موناکو خواهد رفت، اما بارسلونا بامداد یک‌شنبه از ساعت ۰۰:۳۰ در دالاس به مصاف رئال‌مادرید می‌رود.

شیاطین‌سرخ در NRG تسلیم کهکشانی‌ها شدند

رئال‌مادرید در دیداری دوستانه مقابل منچستریونایتد با نتیجه ۲-۰ پیروز شد.

تیم‌های منچستریونایتد و رئال‌مادرید در ورزشگاه NRG شهر هیوستون آمریکا به مصاف هم رفتند که کهکشانی‌ها در این بازی دوستانه با نتیجه ۲-۰ برنده شدند.

در این دیدار جود بلینگام که مرد کلیدی کارلتو شده در دقیقه ۶ گل نخست را زد و خوسلو در دقیقه ۸۹ گل دوم را به ثمر رساند.

شکست عجیب بارسا در کالیفرنیا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی