تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
دویست و هشتاد و سومین جلسه هیات مدیره مجمع خیرین کشور برگزار شد

برنامه‌ریزی برای اجرای طرح «روزی به یاد دیروز» با حضور معاون وزیر

در دویست و هشتاد و سومین جلسه هیئت مدیره مجمع خیرین کشور، برنامه‌ریزی برای اجرای طرح «روزی به یاد دیروز» مجمع خیرین کشور با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی و تجهیز و توسعه مدارس کشور انجام شد.

کد خبر: ۱۵۳۳۵۲
۱۹:۳۵ - ۰۴ مرداد ۱۴۰۲

مجمع

دیدارنیوز: دویست و هشتاد و سومین جلسه هیئت مدیره مجمع خیرین کشور صبح روز چهارشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۲ با حضور اعضای هیئت مدیره، خان محمدی، معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس کشور و وثوق‌زاده، مدیرعامل مجمع خیرین امین کشور، برگزار شد.

پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید، جلسه هیئت مدیره به ریاست حبیب الله بور بور، رییس مجمع خیرین کشور، در حضور مهمانان رسمیت یافت. بوربور در ابتدای جلسه با بیان شرایط اجتماعی و اقتصادی کشور، نحوه سیاه نمایی و بزرگ نمایی برخی معضلات توسط رسانه‌های بیگانه و برخی عوامل داخلی از طریق فضای مجازی را تشریح کرد. همچنین با گزارشی از حضور وزیر آموزش و پرورش در جلسه قبل و تفاهم‌نامه‌های امضا شده فی مابین نحوه اجرایی کردن مفاد تفاهمنامه را توضیح داد.

مجمع

اهم موضوعات مطرح شده در این جلسه به شرح ذیل است:

اعلام آمادگی رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور جهت همکاری در اجرای طرح «روزی به یاد دیروز» مجمع خیرین کشور با هدف نوسازی و بازسازی مدارس فرسوده با یاری فارغ التحصیلان این مدارس، که در این رابطه مقرر شد فرهادی و ولیئی رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل مجمع خیرین تهران طی جلساتی مشترک برنامه‌ریزی لازم در این خصوص با اولویت مدارس استان تهران به عمل آورند.

ریاضی مشاور مجمع خیرین کشور و عضو هیئت مدیره مجمع خیرین خراسان رضوی اعلام کرد که مجمع استان خراسان رضوی بلافاصله پس از امضای تفاهمنامه هماهنگی لازم در خصوص اجرای مفاد آن را با آموزش و پرورش استان انجام داده است.

مجمع

بدخشان، عضو هیئت مدیره مجمع خیرین کشور پیشنهاد داد به منظور بهره‌برداری و توسعه مراکز درمانی و بیمارستانی با مشارکت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، املاک بیمارستان‌های قدیمی تجاری سازی شده و منافع آن صرف ساخت و ساز مراکز درمانی در مناطق مورد نیاز شود. مقرر شد ایشان طرح آن را تهیه و ارائه کند.

به منظور برنامه‌سازی و انعکاس رسانه‌ای اجرای طرح «روزی به یاد دیروز» و سایر فعالیت‌های مجمع خیرین کشور مقرر شد آل امین مدیر کل طرح و برنامه سیمای جمهوری اسلامی ایران در جلسه بعدی دعوت شود تا با همفکری رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور برنامه‌ریزی و هماهنگی لازم در این رابطه به عمل آید.

مجمع

مدیرعامل مجمع خیرین امین با ارائه توضیحاتی در خصوص پیشنهاد مجمع خیرین کشور در زمینه جلب مشارکت اتحادیه‌های صنوف در تامین فضا‌های فیزیکی نیروی انتظامی و اعلام موافقت ریاست نیروی انتظامی کشور با این طرح، خواستار هماهنگی و بررسی‌های بیشتر در مورد اشخاص و اصناف مورد نظر شد. در این رابطه مقرر شد ایشان به همراه رئیس هیئت مدیره مجمع امین جلسه‌ای ویژه با رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین کشور داشته باشند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی