تیتر امروز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند
رئیس اندیشکده آینده‌اندیشی سیمرغ در گفت‌وگو با دیدارنیوز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند

گفت‌وگوی مهدی مطهرنیا با سرویس بین‌الملل دیدارنیوز حول محور جنگ ایران و اسرائیل و نقش و نقشه آمریکا را ببینید و بخوانید
اینجا جان «کارگر» کالا است!
«دیدارنیوز» به بهانه روز کارگر، آمار ضدو نقیض فوتی های کارگری را بررسی می‌کند:

اینجا جان «کارگر» کالا است!

در این گزارش تنها به گوشه‌ای از نابسامانی حوزه کارگری به ویژه تناقض‌گوی مدیران دولتی در مورد آمار حوادث ناشی از کار خواهیم پرداخت.
فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.

«مختارنامه» در شبکه نمایش خانگی

پس از اعلام پخش «مختارنامه» در قالب فیلم‌های سینمایی از شبکه‌های تلویزیونی، حالا برخی پلتفرم‌ها هم این سریال را به محتوای خود افزوده‌اند.

کد خبر: ۱۵۳۳۴۸
۱۸:۴۳ - ۰۴ مرداد ۱۴۰۲

«مختارنامه» در شبکه نمایش خانگی

دیدارنیوز: در ادامه انتشار سریال‌های تلویزیون در نماوا، این پلتفرم سریال «مختارنامه» را به آرشیو خود اضافه کرد. ضمن اینکه قسمت‌های سریال «مختارنامه» هم‌اینک در تلوبیون هم قابل دسترسی است.

طبق روال سال‌های اخیر، امسال نیز حواشی بازپخش سریال «مختارنامه»، در برخی رسانه‌ها و فضای مجازی خبرساز شد که در نهایت اینگونه اعلام کردند که تلویزیون سریال داود میرباقری را در قالب دو تله‌فیلم در روز‌های تاسوعا و عاشورای حسینی پخش خواهد کرد. از طرفی شبکه آی‌فیلم هم به تازگی از پخش این سریال در قالب یک فیلم سینمایی با عنوان «کودکان آب» خبر داده است. «کودکان آب» هم پنجشنبه، ۵ مرداد ماه ساعت ۲۲ به روی آنتن می‌رود.

پس از این اعلام، حالا یکی از پلتفرم‌ها هم از انتشار سریال «مختارنامه» در فضای مجازی خبر داده است.

«مختارنامه» اولین بار مهر ۱۳۸۹ از شبکه یک سیما به روی آنتن رفت. این سریال تاریخی مذهبی هر سال در ایام محرم از شبکه‌های مختلف سیما پخش می‌شود که بعضا این رویکرد انتقاد‌هایی را هم به همراه داشت.

این سریال در ۴۰ قسمت ۶۰ دقیقه‌ای پیرامون زندگی و قیام مختار ثقفی است. «مختارنامه» به تهیه‌کنندگی زنده‌یاد محمود فلاح و به سفارش سیمافیلم ساخته شد.

فریبرز عرب نیا، رضا رویگری، مهدی فخیم زاده، نسرین مقانلو، فریبا کوثری، فرهاد اصلانی، رضا کیانیان، زنده یاد ماه چهره خلیلی، ژاله علو، گوهر خیراندیش، ویشکا آسایش، اکبر زنجانپور، محمد فیلی و زنده‌یادان سیامک اطلسی، کریم اکبری مبارکه، انوشیروان ارجمند و ... در «مختارنامه» ایفای نقش کرده‌اند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی