تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

توضیح سخنگوی دولت درباره وضعیت لطیفی و سجادی

علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت درباره استعفای حمید سجادی وزیر ورش و جوانان و قرارداد تازه میثم لطیفی با دولت توضیحاتی ارایه کرد.

کد خبر: ۱۵۳۳۳۰
۱۳:۳۶ - ۰۴ مرداد ۱۴۰۲

توضیح سخنگوی دولت درباره وضعیت لطیفی و سجادی

دیدارنیوز: سخنگوی دولت گفت: درخواست استعفای حمید سجادی به رئیس‌جمهوری تحویل داده شده، اما هنوز در این زمینه تصمیم‌گیری انجام نشده است.

علی بهادری جهرمی در حاشیه جلسه امروز هیأت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره رفع مانع قانونی انتصاب میثم لطیفی در دولت، اظهار کرد: هرچند نگاه حقوقی دولت موافق ۳۵ قاضی بود که در هیئت عمومی دیوان عدالت اداری تفسیر متفاوتی از قانون داشتند و دولت منع قانونی در روش بکارگیری میثم لطیفی وجود ندارد.

سخنگوی دولت تاکید کرد:، اما باتوجه به اینکه در نهایت دیوان عدالت اداری اعمال ماده ۹۱ دولت را نپذیرفت، رأی در دستور اجرا قرار گرفت و از مسیر قانونی دیگری بهره‌برداری شد و میثم لطیفی به شکل مستقیم قراردادی با نهاد ریاست‌جمهوری امضا کرد.

وی در پاسخ به پرسشی درباره وضعیت ادامه فعالیت وزیر ورزش در دولت، اظهار کرد: سجادی از زمان سانحه سقوط بالگرد، عارضه‌های جسمانی متعددی برای او ایجاد شد و چند مرتبه با رئیس‌جمهوری مذاکره داشت و به نوعی استعفا داده بود چرا که سیر درمان مطابق با سرعت مورد انتظار پیش نمی‌رفت. پزشکان هم مستمرا به او هشدار می‌دادند که نیازمند استراحت بیشتر و جراحی‌های دیگری است.

سخنگوی دولت اظهار کرد: درخواست استعفای سجادی به رئیس‌جمهوری تحویل داده شده، اما هنوز در این زمینه تصمیم‌گیری انجام نشده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی