تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"
علیپور خبر داد

قرار نیست به پرسپولیس برگردم!

پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی به دنبال تقویت خط حمله خود است تا برای مسابقات لیگ و آسیا مشکلی نداشته باشد، اما تیم یحیی هنوز نتوانسته یک مهاجم گلزن را جذب کند و با وجود جدایی آل‌کثیر، پریرا و .. سرخ‌ها با کمبود مهاجم مواجه هستند. در این میان علی علیپور مهاجم سابق پرسپولیس می‌گوید قرار نیست به تیم گل‌محمدی برگردد.

کد خبر: ۱۵۳۳۰۱
۱۱:۰۶ - ۰۴ مرداد ۱۴۰۲

قرار نیست به پرسپولیس برگردم!

دیدارنیوز: علی علیپور مهاجم تیم ژیل ویسنته خبر بازگشتش به پرسپولیس را تکذیب کرد.

پرسپولیس در خط حمله نیاز به بازیکن جدید دارد و از همین رو طی روز‌های گذشته گزینه‌های مختلف داخلی و خارجی به این باشگاه لینک شدند. از یکی دو هفته قبل در فضای مجازی شایعه بازگشت علی علیپور لژیونر ایرانی ژیل‌ویسنته پرتغال به تیم سابقش پرسپولیس مطرح شد.

پیش از این اشاره کردیم که نه این بازیکن برنامه‌ای برای بازگشت به ایران دارد و نه باشگاه پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی صحبتی با علیپور برای بازگشت انجام دادند. بعد از گذشت چند روز حالا خود علیپور خبر بازگشتش را تکذیب و خبر قبلی را تأیید کرد.

علیپور مدعی شد می‌خواهد در اروپا بماند و برنامه برای بازگشت ندارد. همچنین این ستاره لژیونر اعلام کرد هیچ صحبتی با باشگاه پرسپولیس انجام نداده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی