تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
اخبار خراسان شمالی

دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از دستگیری ۲ سارق سابقه دار محتویات خودرو در این شهرستان خبر داد.

کد خبر: ۱۵۳۲۸۸
۰۹:۵۹ - ۰۴ مرداد ۱۴۰۲

دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین

 

دیدارنیوز: به گزارش روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان شمالی، سرهنگ محمد روهنا اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت محتویات داخل خودرو در یکی از روستا‌های سطح شهرستان اسفراین موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پاسگاه ایرج قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با استفاده از یکسری اقدامات فنی، پلیسی، تحقیقات نامحسوس و بازبینی دوربین‌های مداربسته موفق شدند ۲ سارق سابقه دار را که با خودرویشان اقدام به سرقت می‌نمودند، شناسایی و طی هماهنگی قضایی متهمان را در محل مخفیگاهشان دستگیر و به مقر انتظامی دلالت کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه سارقان تعداد زیادی اموال مسروقه از قبیل ساب، پخش خودرو، میدرنج، فلش و.. کشف شد، تصریح کرد: خودروی متهمان توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی‌های انجام شده به سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان اعتراف کردند، افزود: در این رابطه اموال سرقتی مکشوفه طی هماهنگی انجام شده تحویل مالباخته شد.

سرهنگ روهنا با بیان اینکه متهمان در نهایت بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و از آنجا روانه زندان شدند، از شهروندان خواست تا ضمن رعایت نکات ایمنی در نگهداری از اموال و وسایل نقلیه خود، در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی