تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.
نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم
دیدارنیوز آخرین تحولات انتخاباتی را بررسی کرد:

نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم

بسیاری از تحلیلگران و منتقدان می‌گویند در نبود نیروهای اصلاح‌طلب و اصولگرای میانه‌رو، کار اصولگراها برای سهم‌خواهی در مجلس، به جنجال کشیده خواهد شد.
سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند

جامعه پلاس عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که در این برنامه در گفت‌وگو با کارشناسان و صاحب نظران چالش‌ها و مشکلات حوزه‌های اجتماعی تحلیل و بررسی می‌شود. شما را به دیدن این سلسله برنامه‌ها...
گردوخاک در جنوب کشور

هواشناسی ایران؛ افزایش دما در شمال

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از افزایش دما در شمال کشور و رگبار و رعدوبرق در برخی استان‌ها خبر داد.

کد خبر: ۱۵۳۲۸۳
۰۹:۲۷ - ۰۴ مرداد ۱۴۰۲

هواشناسی ایران؛ افزایش دما در شمال

دیدارنیوز: صادق ضیاییان افزود: در پنج روز آینده در نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، برخی نقاط هرمزگان و جنوب کرمان رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید، موقت، گاهی گردوخاک پیش بینی می. شود. شدت بارش در این مناطق در روز چهارشنبه (۴ مردادماه) خواهد بود.

وی اضافه کرد: چهارشنبه در برخی نقاط استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی، استان‌های ساحلی خزر و خراسان، شمالی، پنجشنبه (۵ مردادماه) در ارتفاعات البرز مرکزی، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی، جمعه (۶ مردادماه) در ارتفاعات البرز مرکزی و ارتفاعات اردبیل و شنبه و یکشنبه (۷و ۸ مردادماه) در برخی نقاط شمال غرب و استان‌های ساحلی خزر رگبار و رعد و برق پیش‌لینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا افزود: طی پنج روز آینده برای مناطقی از شمال شرق و شرق و در دو روز آینده در بخش‌هایی از مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی در بعضی ساعات وزش باد شدید و گردوخاک پیش بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: پنجشنبه و جمعه در اردبیل و استان‌های ساحلی خزر افزایش دما رخ خواهد داد. دریای خزر نیز چهارشنبه مواج می‌شود.

ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۶ مرداد) قسمتی ابری گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۸ و حداکثر دمای ۳۹ درجه سانتیگراد و روز پنجشنبه (۶ مرداد) صاف، تا قسمتی ابری، در بعضی ساعت‌ها غبار رقیق و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۳۰ و حداکثر دمای ۴۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی