تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

هایجک از استقلال؛ «حسین‌زاده» تراکتوری شد

امیرحسین حسین‌زاده، ستاره پیشین استقلال و بازیکن فصل قبل شارلروای بلژیک به صورت ناگهانی به تراکتور تبریز پیوست.

کد خبر: ۱۵۳۲۵۴
۱۷:۰۷ - ۰۳ مرداد ۱۴۰۲

هایجک از استقلال؛ «حسین‌زاده» تراکتوری شد

دیدارنیوز: وینگر سابق استقلال به لیگ برتر ایران بازگشت، اما با پیراهن تراکتور.

بمب نقل‌وانتقالاتی یک‌بار دیگر در تبریز منفجر شد و امیرحسین حسین‌زاده، ستاره پیشین استقلال و بازیکن فصل قبل شارلروای بلژیک به صورت ناگهانی به تراکتور پیوست. در هفته گذشته اخباری مبنی بر حضور حسین‌زاده ۲۳ ساله به استقلال منتشر شده بود، این بازیکن دیروز صبح، اما خبر منتفی شدن حضورش در استقلال را اعلام کرد و حالا او در یک اقدامی غافلگیرکننده راهی تراکتور شد.

باشگاه تراکتور تبریز در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه عملکرد چشمگیری را داشته و سرخ‌پوشان تبریزی توانسته‌اند با شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، مهدی شیری، سعید آقایی، علی شجاعی، مهدی حسینی، سیامک نعمتی، آلوارو خیمنس و عارف رستمی به توافق برسند که البته در این میان گفته می‌شود که علی شجاعی در آستانه جدایی توافقی قرار دارد؛ آن‌هم در حالی‌که در نقطه مقابل، محمد نادری در یک‌قدمی پیوستن به تراکتور است و در روز‌های گذشته اخبار ضدونقیضی درباره جذب مهاجم خارجی به گوش می‌رسید.

ایمن حسین جدی‌ترین گزینه تقویت خط حمله تراکتور تبریز بود، اما حالا بعد از گذراندن یک دوره مذاکرات پنهانی، مسئولان باشگاه تراکتور تبریز از حسین‌زاده رونمایی کردند؛ آن‌هم در شرایطی‌که این وینگر جوان در روز‌های گذشته در آستانه پیوستن به استقلال تهران بود.

حسین‌زاده که در روز‌های گذشته در تمرینات تیم شارلروای بلژیک غایب بوده و در اردوی پیش‌فصل این تیم شرکت نکرده، در روز‌های اخیر با مسئولان باشگاه تراکتور جلسه گذاشت و با آن‌ها توافق کرد. مسئولان باشگاه بلژیکی به دنبال این بودند تا در ازای دریافت ۸۰۰ هزار یورو رضایت‌نامه امیرحسین حسین‌زاده را صادر کنند که گفته می‌شود بعد از ناکامی استقلالی‌ها در تامین این مبلغ، مدیران باشگاه تراکتور موافقت خود را با پرداخت این هزینه انجام دادند.

جذب مهاجم خارجی منتفی شد

صفا هادی تنها بازیکن آسیایی فهرست تراکتور تبریز محسوب می‌شود و ریکاردو آلوز و گوستاوو واگنین هم دیگر بازیکنان خارجی تیم تراکتور تبریز محسوب می‌شوند که بعد از یک فصل موفق در جمع سرخ‌پوشان تبریزی، قصد دارند برای فصل جدید هم در جمع شاگردان خمس کار خود را پیش ببرند. از سوی دیگر در نقل‌وانتقالات تابستانه تراکتوری‌ها دو بازیکن خارجی جذب کردند و توانستند با شجاع خلیل‌زاده و آلوارو خیمنس به توافق برسند. خلیل‌زاده در شرایطی به تیم تراکتور پیوست که طبق قوانین جدید با توجه به حضورش در تیم الاهلی قطر، یک سهمیه خارجی به او تعلق گرفت.

تراکتوری‌ها با توجه به قوانین جدید، تنها یک سهمیه جذب بازیکن خارجی دیگر داشتند که در روز‌های گذشته با چند مهاجم خارجی مذاکره کردند، اما این مذاکرات فرجام خوبی نداشت و همین مسئله باعث شد تا آن‌ها تمرکزشان را روی مذاکره با امیرحسین حسین‌زاده بگذارند. بعد از توافق با حسین‌زاده و پیوستن او به جمع شاگردان خمس، حالا تراکتوری‌ها از هر ۶ سهمیه جذب بازیکن خارجی خود استفاده کرده و جذب بازیکنانی مانند ایمن حسین منتفی شد!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی