تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"
سجادی رفتنی شد؟

وزیر ورزش در انتظار تصمیم «رئیسی»

حمید سجادی، وزیر و جوانان که این روزهای خبرهای زیادی درباره رفتن او از وزارت ورزش شنیده می‌شود، در واکنش به خبر استعفایش گفت: منتظر تصمیم رئیس جمهور هستم.

کد خبر: ۱۵۳۲۳۹
۱۲:۴۳ - ۰۳ مرداد ۱۴۰۲

وزیر ورزش در انتظار تصمیم «رئیسی»

دیدارنیوز: وزیر ورزش و جوانان تأکید کرد که شرایط جسمانی خود را به اطلاع رئیس جمهور رسانده و منتظر تصمیم‌گیری درباره استعفایش است.

حمید سجادی در حاشیه مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان در وزارت ورزش و جوانان گفت: جامعه ورزش همیشه نشان داده که در کنار مردم در همه مناسبت‌ها حضور دارد. خدا را شکر اینگونه اتفاقات و مناسک در وزارت ورزش باب شده و کارمندان حس و حال خوبی دارند. ان‌شاءالله عزاداری مورد قبول باشد.

وی در خصوص شرایط جسمانی‌اش عنوان کرد: الحمدالله بهتر هستم. در سه، چهار روز گذشته یک مقدار حالم بد بود و عمل جراحی انجام دادم. خدا را شکر تیم پزشکی خیلی خوبی این کار را انجام داد. در حال حاضر بهتر و در حال مداوا و مدارا هستم.

وزیر ورزش و جوانان در خصوص استعفایش گفت: شرایطم را خدمت ابراهیم رئیسی، ریاست جمهور توضیح دادم و گفتم نیاز به درمان دارم. خدمت ایشان گزارش دادم و تصمیم‌گیری با رئیس جمهور است. فعلاً انجام وظیفه می‌کنم و سنگر را خالی نکردم. وظیفه داشتم گزارشی خدمت ایشان بدهم. دعا کنید بهتر شوم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی