تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

گزارش جنجالی واشینگتن پست؛ رشوه‌گیری «بایدن» از کمپانی اوکراینی

«واشینگتن پست» در گزارشی مفصل به تحلیل اتهام رشوه‌گیری جو بایدن از یک کمپانی اوکراینی پرداخته است. دونالد ترامپ و هواداران جمهوری‌خواه وی سال‌هاست بایدن را متهم می‌کنند که در زمان تصدی مقام معاونت ریاست‌جمهوری آمریکا در دوران باراک اوباما رشوه پنج میلیون دلاری گرفته است.

کد خبر: ۱۵۳۲۲۸
۱۱:۰۶ - ۰۳ مرداد ۱۴۰۲

گزارش جنجالی واشینگتن پست؛ رشوه‌گیری «بایدن» از کمپانی اوکراینی

دیدارنیوز: جمهوری‌خواهان می‌گویند اف‌بی‌آی سندی در اختیار دارد که نشان می‌دهد جو بایدن در هنگام معاونت اوباما از اوکراین رشوه بزرگی گرفته است.

به گفته واشینگتن پست، در اوایل ماه مه امسال، چارلز گرَسلی، سناتور جمهوری‌خواه آیووا، و جیمز کومر، نماینده جمهوری‌خواه مجلس از کنتاکی و رئیس کمیته نظارت بر مجلس نمایندگان کنگره آمریکا، ادعا کردند پلیس فدرال آمریکا «اف‌بی‌آی» سندی در اختیار دارد که نشان می‌دهد جو بایدن در هنگام خدمت در مقام معاون رئیس‌جمهوری رشوه بزرگی از اوکراین دریافت کرده است.

به نقل از العربیه، این دو قانونگذار در نامه‌ای که به مریک گارلند، دادستان کل آمریکا، و کریستوفر ری، رئیس اف‌بی‌آی ارسال کردند، خواستار ارائه این سند شدند. آن‌ها در نامه خود ادعا کردند که این سند «یک طرح جنایی ادعایی درباره معاون رئیس‌جمهوری اسبق بایدن و یک تبعه خارجی مربوط به مبادله پول برای تاثیرگذاری بر تصمیم‌گیری‌های سیاسی» را به دست می‌دهد.

نکته‌ای که دستگاه قضایی آمریکا طی این مدت عمومی کرده این است که میکولا زلوچفسکی، مدیر کمپانی اوکراینی «بوریسما»، هرگونه دیدار و گفت‌وگویی با بایدن را تکذیب کرده است. علاوه بر این، هیچ شواهدی درباره واریز غیرمترقبه پنج میلیون دلار به حساب جو بایدن و پسرش هانتر وجود ندارد.

حتی با وجود تمرکز جمهوری‌خواهان قدرتمند بر روی این قضیه طی یکی دو ماه اخیر، اتهام مطرح‌شده علیه بایدن فقط در حد همان اتهام باقی می‌ماند، چرا که هنوز هیچ سند معتبری در این باره منتشر نشده است، و حتی چندین جمهوری‌خواه اعتراف کرده‌اند که ممکن است اصلا سندی در این باره وجود نداشته باشند.

به گفته واشینگتن پست، با تمام این حرف‌ها هنوز هم این امکان وجود دارد که بایدن در قضیه بوریسما درگیر بوده باشد، اما تا زمانی که شواهدی جدی مبنی بر این اتفاق فاش شود، ترامپ و هواداران جمهوری‌خواه وی نمی‌توانند با توسل به این قضیه روی بیرون راندن بایدن از کارزار انتخاباتی ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ حساب کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی