تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
آیفون ۱۵ پرو مکس ممکن است گران‌ترین آیفون تاریخ باشد

آیفون ۱۵ گران‌تر می‌شود

شایعات زیادی در خصوص افزایش قیمت خانواده آیفون ۱۵ به گوش می‌رسد و اپل به دنبال افزایش درآمد خود از فروش آیفون سری پرو با قیمت گران‌تر است.

کد خبر: ۱۵۳۲۰۵
۲۰:۰۷ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۲

آیفون ۱۵ گران‌تر می‌شود

دیدارنیوز: قبل از همه‌گیری کووید ۱۹ و سپس در جریان مشکلات تامین تراشه در چین، اپل تمایل داشت سالانه ۹۰ میلیون آیفون تولید کند. برای هر یک از دو سال پر فراز و نشیب گذشته، این غول فناوری حدود ۸۵ میلیون دستگاه آیفون سفارش داده است و اکنون بلومبرگ (شرکت خصوصی مالی، نرم‌افزاری، داده‌ها و رسانه‌ای) می‌گوید که این هدف جدید برای سال ۲۰۲۳ نیز برقرار است؛ بنابراین افزایش قیمت خانواده آیفون ۱۵ می‌تواند ارتباط مستقیمی با افزایش هزینه‌های تولید و اقتصاد جهان داشته باشد.

منابعی که گفته می‌شود با این طرح‌ها آشنا هستند نیز می‌گویند اپل با افزایش قیمت خانواده آیفون ۱۵ به دنبال افزایش درآمد خود از فروش آیفون است. این موضوع شایعات اخیر را تأیید می‌کند که آیفون ۱۵ پرو مکس ممکن است گران‌ترین آیفون تاریخ باشد. حتی این احتمال وجود دارد که این مدل به یکی از گران‌ترین گوشی‌های غیر تاشو تبدیل شود.

آیفون ۱۵ گران‌تر می‌شود

این منابع گفتند که ترکیب سفارشات آیفون اندکی تغییر کرده است و اپل تصمیم دارد تا ۲ میلیون کمتر از ارزان‌ترین مدل آینده خود را تولید کند. احتمالاً این آیفون ۱۵ مدل اصلی است و ظاهراً این موضوع به مشکلات تولید با سنسور CMOS مربوط می‌شود. همچنین گفته می‌شود که یک مشکل جزئی با نمایشگر‌های جدید برای آیفون ۱۵ پرو وجود دارد.

با این حال، بلومبرگ می‌گوید که انتظار می‌رود این مسائل به‌سرعت حل شود و تأثیری بر حجم یا تاریخ نهایی عرضه نداشته باشد. همچنین گفته می‌شود که اپل برای جبران کاهش سفارشات مدل‌های پایه، سفارش خود را برای مدل‌های آیفون ۱۵ پرو افزایش می‌دهد.

باید منتظر افزایش قیمت سری پرو آیفون ۱۵ باشیم

در رونمایی از سری آیفون ۱۴ در سال ۲۰۲۲، اپل به‌طور علنی اعلام کرد که قیمت‌ها را همان قیمت آیفون ۱۳ سال قبل نگه می‌دارد. با این حال، این فقط برای ایالات متحده و چین صادق بود، زیرا در هر جای دیگر جهان اکنون افزایش قیمت خانواده آیفون ۱۵ به‌طور قابل توجهی مشهود است.

البته این اولین باری نیست که ما شایعاتی را می‌شنویم مبنی بر اینکه اپل می‌خواهد قیمت مدل‌های Pro آینده خود را افزایش دهد. شایعه‌ای در ماه می‌ادعا کرد که از آنجایی که آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس تعدادی ویژگی در حال حاضر منحصراً به مدل‌های پرو خواهند داشت، مانند جزیره پویا (Dynamic Island) و دوربین ۴۸ مگاپیکسلی، اپل نیاز بیشتری به تمایز دستگاه‌های پرو و ​​غیر پرو از نظر قیمت در سال جاری می‌بیند.

آیفون ۱۵ گران‌تر می‌شود

افزایش قیمت خانواده آیفون ۱۵ نیز در ماه مارس توسط جف پو، تحلیلگر فناوری در شرکت سرمایه گذاری Haitong International Securities واقع در هنگ کنگ پیش بینی شده بود.

قیمت آیفون ۱۴ پرو و ​​آیفون ۱۴ پرو مکس از ۹۹۹ دلار و ۱۰۹۹ دلار شروع می‌شوند، به این معنی که هر افزایش قیمت برای اولین بار هر دو مدل آیفون رده بالا را به ۱۰۰۰ دلار کاهش می‌دهد. انتظار می‌رود اپل در ماه سپتامبر از سری آیفون ۱۵ خود رونمایی کند، اگرچه عرضه مدل‌های پرو ممکن است محدود باشد.

شایعه شده است که هر چهار دستگاه دارای پورت USB-C، جزیره دینامیک و قاب کمی خمیده‌تر هستند، در حالی که چندین ویژگی و تغییرات اضافی برای مدل‌های پرو پیش‌بینی می‌شود. طبق گزارش بلومبرگ، اپل از تامین کنندگان خود می‌خواهد که در سال جاری حدود ۸۵ میلیون دستگاه آیفون ۱۵ تولید کنند که تقریباً مطابق با سال گذشته است.

منبع: گجت نیوز

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی