تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"
پس از مشهد و اراک

تعطیلی به ادارات قم رسید

براساس تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی هوای قم بدلیل شرایط جوی، فردا سه شنبه سوم مردادماه، دستگاه‌های اجرایی در سطح استان تعطیل هستند.

کد خبر: ۱۵۳۲۰۲
۱۹:۳۲ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۲

تعطیلی به ادارات قم رسید

دیدارنیوز: گرد و غبار ادارات استان قم را برای فردا (سه‌شنبه) تعطیل کرد.

براساس تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی هوای قم بدلیل شرایط جوی، فردا سه شنبه سوم مردادماه، دستگاه‌های اجرایی در سطح استان (به استثنای دستگاه‌های خدمات رسان و مراکزی که دارای نوبت کاری و کشیک هستند) تعطیل هستند.

به نقل از رسانه استانداری قم، با تصمیم کارگروه اضطرار وقوع پدیده گرد و غبار استان قم و با توجه به پیش بینی استمرار شرایط آلودگی هوا و ماندگاری ذرات کمتر از ۱۰ میکرون، فردا سه شنبه سوم مردادماه، کارکنان دستگاه‌های اجرایی در سطح استان (به استثنای دستگاه‌های خدمات رسان و مراکزی که دارای نوبت کاری و کشیک هستند) تعطیل هستند.

بر اساس این اطلاعیه، همچنین فردا سه شنبه کلیه کلاس‌های موسسات و آموزشگاه‌ها تعطیل خواهند بود.

ضمنا طبق توافق با کمیسیون هماهنگی بانک‌ها، شعب منتخب طبق اعلام کمیسیون هماهنگی بانک‌ها و بیمه‌ها در این روز به صورت کشیک دایر خواهند بود.

از اصناف و مدیران بخش خصوصی درخواست می‌شود به منظور کاهش مواجهه مردم با آلودگی هوا، ملاحظات لازم را رعایت و تسهیلات مورد نیاز برای آن دسته از کارکنانی که دارای بیماری زمینه‌ای هستند درنظر گرفته شود.

همچنین معاونین استاندار و فرمانداران و بخشداران و مدیران برای هماهنگی در صورت نیاز در دسترس خواهند بود.

در پایان ضمن تقدیر و تشکر از مشارکت و همراهی مردم استان، تقاضا می‌شود در مصرف برق و استفاده از سیستم‌های سرمایشی صرفه جویی لازم را داشته باشند و مدیران ادارات و بانک‌ها نیز ملزم به قطع کامل سیستم‌های سرمایشی هستند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی