تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
الهلال عربستان وارد میدان شد

پیشنهاد باورنکردنی برای امباپه!

در شرایطی که جنگ میان امباپه و پاری‌سن ژرمن ادامه دارد و رئال مادرید در انتظار شکار این ستاره فرانسوی به صورت آزاد است، الهلال عربستان با پیشنهاد نجومی و باورنکردنی وارد گود شده است!

کد خبر: ۱۵۳۱۹۴
۱۸:۰۹ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۲

پیشنهاد باورنکردنی برای امباپه!

دیدارنیوز: در میان درگیری‌های شدید کیلیان امباپه و باشگاه پاری‌سن‌ژرمن، باشگاه الهلال عربستان پیشنهادی مبهوت‌کننده برای جذب این بازیکن ارائه داده است.

بر اساس گزارش‌ها، الهلال پیشنهادی ۲۵۹ میلیون پوندی (۳۰۰ میلیون یورویی) برای جذب کیلیان امباپه ارائه کرده است و ادعا می‌شود که تیم لیگ حرفه‌ای عربستان می‌تواند هفته‌ای ۱۱٫۶ میلیون پوند به این بازیکن بدهد.

پیشنهاد الهلال رکورد ۱۹۸ میلیون پوندی پاری‌سن‌ژرمن برای خرید نیمار را ناچیز جلوه خواهد داد. همچنین باعث می‌شود باشگاه فرانسوی ۱۰۰ میلیون پوند به واسطه امباپه سود کند.

به گفته فابریزیو رومانو، کارشناس نقل و انتقالات، الهلال پیشنهاد خیره‌کننده خود را برای آغاز مذاکرات با این بازیکن ۲۴ ساله ارائه کرده است. او می‌افزاید که هنوز هیچ گفتگویی بین تیم لیگ عربستان سعودی و نمایندگان امباپه صورت نگرفته است.

جیمز بنگه از CBS Sports مدعی شد که الهلال مایل است به امباپه حدود ۶۰۴ میلیون پوند (۷۰۰ میلیون یورو) برای یک سال پیشنهاد دهد، قبل از اینکه او بتواند آزادانه به رئال مادرید بپیوندد. این قرارداد در صورتی که بسته شود هر هفته ۱۱٫۶ میلیون پوند، هر روز ۱٫۶ میلیون پوند، هر ساعت ۶۹ هزار پوند، هر دقیقه ۱۱۰۰ پوند و هر دقیقه ۱۹ پوند به حساب امباپه اضافه خواهد کرد.

سران پاری‌سن‌ژرمن معتقدند که امباپه از قبل با رئال مادرید به توافق رسیده است. امباپه اوایل این ماه برای تمرینات پیش فصل به باشگاه بازگشت، اما از لیست آن‌ها برای تور پیش‌فصل ژاپن و کره کنار گذاشته شد. این مهاجم توسط قهرمان فرانسه به فروش گذاشته شده، و آن‌ها به هر طریقی نمی‌خواهند اجازه دهند که او به طور رایگان باشگاه را ترک کند. باشگاه بر این باور است که او می‌خواهد قرارداد فعلی‌اش را در فرانسه به پایان برساند و پاداش هنگفتی دریافت کند و سپس تابستان آینده با انتقال رایگان به رئال مادرید برود و مبلغی بالغ بر ۱۵۰ میلیون پوند از آن‌ها دریافت کند. امتناع امباپه از امضای قرارداد و تصمیم به گذراندن یک فصل روی نیمکت، به عنوان «خیانت» به باشگاه و هواداران تلقی می‌شود.

امباپه علاوه بر رئال مادرید و الهلال، مورد توجه چندین باشگاه لیگ برتری از جمله چلسی و نیوکاسل نیز قرار گرفته است. در حالی که نشریه مارکا در آخر هفته ادعا کرد که تاتنهام نیز به امباپه علاقه دارد. نشریه اکیپ ادعا می‌کند که بارسلونا در حال مذاکره با پاری‌سن‌ژرمن است، با وجود اینکه قادر به پرداخت مبلغ انتقال امباپه نیست. آن‌ها اضافه کردند که بارسا سعی خواهد کرد با ارائه چند بازیکن در ازای تعویض، پاری‌سن‌ژرمن را راضی کند.

اگر امباپه به لیگ حرفه‌ای عربستان برود، به بازیکنانی مانند کالیدو کولیبالی، روبن نوس و سرگی میلینکوویچ-ساویچ در الهلال می‌پیوندد. در همین حال، جردن هندرسون، ستاره انگلیسی، قرار است با هم‌تیمی سابقش در لیورپول، استیون جرارد، در الاتفاق با ۷۰۰ هزار پوند در هفته همراه شود. کریستیانو رونالدو دسامبر گذشته با دستمزد ۱۷۳ میلیون پوند در سال، یا ۳٫۳ میلیون پوند در هفته، به النصر پیوست، و الکس تلس و مارسلو بروزوویچ هم به او ملحق شدند. از دیگر ستارگانی که به الاتحاد نقل مکان کردند می‌توان به کریم بنزما اشاره کرد که با دستمزد ۳٫۵ میلیون پوند در هفته به این تیم پیوست و هم‌تیمی‌اش انگولو کانته ۱٫۷ میلیون پوند درآمد دارد. الاهلی با بازیکنانی مانند ادوارد مندی و روبرتو فیرمینو قرارداد امضا کرده است.

پیشنهاد باورنکردنی برای امباپه!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی