تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

ادعای روسیه؛ حمله پهپادی به مسکو کار اوکراین بود

روسیه، اوکراین را به یک حمله پهپادی «تروریستی» به مسکو، پایتخت این کشور متهم کرد. مقامات این کشور می‌گویند از روز گذشته (یکشنبه) دو هواپیمای بدون سرنشین را در آسمان مسکو «خنثی» کرده‌اند.

کد خبر: ۱۵۳۱۷۹
۱۳:۲۲ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۲

ادعای روسیه؛ حمله پهپادی به مسکو کار اوکراین بود

دیدارنیوز: به گفته سرگی سوبیانین، شهردار مسکو این حملات تلفات جانی و خسارات جدی در پی نداشته است.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که «صبح روز ۲۴ ژوئیه تلاش رژیم کی‌یف برای انجام یک اقدام تروریستی با استفاده از دو پهپاد در خاک مسکو را متوقف کرده است».

هنوز مقامات اوکراینی در این‌باره اظهار نظر نکرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری دولتی تاس، یکی از پهپاد‌ها در محور اصلی خیابان کومسومولسکی پایتخت روسیه در نزدیکی وزارت دفاع روسیه سقوط کرده و بقایای آن در این منطقه پیدا شده است. پهپاد دیگر نیز به یک مرکز تجاری در یکی از بلوار‌های اصلی مسکو برخورد کرده است.

اداره حمل و نقل مسکو نیز اعلام کرد تردد در این مسیر‌ها مسدود شده است.

یک روز پیش از این با اعلام پایان توافق بر سر صادرات غلات اوکراین، یک انبار غلات در نزدیکی اودسا بر اثر حمله روسیه ویران شد.

این حملات دست‌کم دو کشته و بیست زخمی برجای گذاشت. کلیسای جامع ارتدکس این شهر نیز که در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده، آسیب جدی دید.

ولادیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین همان زمان اعلام کرد این حملات بدون پاسخ نخواهد ماند.

به گفته مقامات اوکراینی ۱۹ موشک از سوی روسیه به سمت این شهر شلیک شد که تنها ۹ فروند از آن‌ها قبل از اصابت منهدم شدند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی