تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.

سوال از وزیر کار؛ مجلس قانع شد، نماینده آبادان نه!

نمایندگان مجلس از توضیحات صولت مرتضوی، وزیر کار در پاسخ به سوال نماینده آبادان قانع شدند اما مجتبی محفوظی نماینده آبادان گفت: از پاسخ‌ها و عملکرد وزیر قانع نشدم و آن را به رای می‌گذارم، پای هزینه‌اش هم می‌ایستم.

کد خبر: ۱۵۳۱۴۲
۰۹:۱۶ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۲

نماینده آبادان: از پاسخ‌ها و عملکرد وزیر کار قانع نشدم

دیدارنیوز: نمایندگان مجلس شورای اسلامی از توضیحات وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پاسخ به سوال نماینده آبادان قانع شدند.

سیدمجتبی محفوظی نماینده آبادان در جلسه علنی امروز سوالی از مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرسید که علت بی برنامگی در شرکت شستا و تاپیکو چیست؟

بعد از توضیحات وزیر کار، محفوظی گفت: آن چه گفتنی بود را مطرح کردم؛ با مظلومیت سوال را به اینجا رساندم، اما رای ما امانت است.

نماینده آبادان ادامه داد: با توجه به احترامی که برای همکاران قائل هستم، از پاسخ‌ها و عملکرد وزیر قانع نشدم و آن را به رای می‌گذارم، پای هزینه‌اش هم می‌ایستم.

بر این اساس سوال به رای مجلس گذاشته شد و نمایندگان با ۱۳۳ رای موافق، ۷۵ رای مخالف و ۵ رای ممتنع از مجموع ۲۲۸ نماینده حاضر در مجلس اعلام کردند که از توضیحات وزیر قانع شدند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی