تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
شباب الاهلی ستاره ایرانی را به اتحاد کلبا داد

قایدی دوباره شاگرد «فرهاد» شد!

در حالی که امروز یکشنبه، باشگاه شباب الاهلی امارات در پاسخ به نامه استقلال گفته بود که به مهدی قایدی نیاز دارد و او را به باشگاه ایرانی نمی‌دهد، اما دقایقی پیش قایدی به تیم الاتحاد کلبا پیوست تا دوباره شاگرد فرهاد مجیدی شود!

کد خبر: ۱۵۳۱۱۸
۱۷:۱۳ - ۰۱ مرداد ۱۴۰۲

قایدی دوباره شاگرد «فرهاد» شد!

دیدارنیوز: در شرایطی که باشگاه استقلال به نقل از شباب الاهلی امارات اعلام کرد که آن‌ها به مهدی قایدی نیاز دارند، اما این بازیکن راهی تیم دیگری شد.

باشگاه استقلال امروز (یکشنبه) مطلبی منتشر و اشاره کرد که باشگاه شباب الاهلی امارات در بخشی از پاسخ به درخواست استقلال برای حفظ مهدی قایدی گفته بود: «باید به شما اطلاع بدهیم متأسفانه به این بازیکن در فصل جدید رقابت‌های لیگ امارات نیاز داریم.»

با وجود این پاسخ، قایدی با امضای قراردادی رسماً به الاتحاد کلبا امارات پیوست. اکنون این پرسش پیش می‌آید که چرا باشگاه شباب الاهلی در نامه‌اش به استقلال گفته بود به این بازیکن نیاز دارد، ولی به الاتحاد کلبا پیوست؟ شاید بهتر باشد باشگاه استقلال برای رفع هر گونه ابهام، تصویر نامه شباب الاهلی امارات را منتشر کند تا همه چیز روشن شود.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی