تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
در نود و یکمین جلسه شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا صورت گرفت

تبادل‌نظر درباره محور‌های اصلاحی سند ساختار بودجه

در جلسه عصر امروز شنبه شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه که با حضور روسای قوا برگزار شد، مواردی از محور‌های اصلاحی سند ساختار بودجه کشور به بحث گذاشته شد.

کد خبر: ۱۵۳۰۶۷
۲۲:۰۲ - ۳۱ تير ۱۴۰۲

تبادل‌نظر درباره محور‌های اصلاحی سند ساختار بودجه

دیدارنیوز: نود و یکمین جلسه شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا برگزار شد و اعضا به بحث درباره مواردی از محور‌های اصلاحی سند ساختار بودجه کشور پرداختند.

نحوه تغییر در سقف عمومی بودجه، میزان اختیار سازمان برنامه و بودجه در تخصیص‌ها و چارچوب تعامل وزارت نفت با شرکت ملی نفت ایران و صندوق توسعه ملی از جمله محور‌های مورد بحث در این جلسه بود.

رئیس جمهور در این جلسه همچنین با محکوم کردن رفتار دولت سوئد در برابر جنایت اهانت به کتاب آسمانی مسلمانان که مورد احترام و تکریم همه پیروان ادیان الهی است، گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند این رویداد، حادثه‌ای توطئه‌آمیز و خطرآفرین است و پشتیبانی دولت سوئد از این عمل جنایتکارانه، به مثابه اتخاذ آرایش جنگی در برابر دنیای اسلام محسوب می‌شود.

رئیسی با اشاره به پایان یافتن متقابل ماموریت سفرای ایران و سوئد در دو کشور و دستور خود به وزارت امور خارجه برای ممنوعیت تبادل سفرای جدید اظهار داشت: صدور بیانیه محکومیت اهانت به قرآن کریم از سوی دولت سوئد به هیچ وجه کافی نیست و این دولت باید عاملین این جنایت را به دست عدالت بسپارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی