تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
خبرورزشی نوشت

شکایت از مایلی‌کهن قانونی نیست!

یک روزنامه ورزشی درباره شکایت امیر قلعه‌نویی و فدراسین فوتبال از محمد مایلی‌کهن سرمربی پیشین تیم ملی نوشت: بحث‌های مطرح شده از سوی محمد مایلی‌کهن یک نقد فنی شاید با ادبیات بد بود که در فضای فوتبال ایران و گا‌ها در فضای فوتبال حرفه‌ای مرسوم است و پرونده‌های مشابه از سوی کمیته اخلاق مورد بررسی قرار می‌گیرد، اما این بار فدراسیون فوتبال بر خلاف اساسنامه شکایت خود را به دادگاه قضایی برده است و این در تضاد با اساسنامه فدراسیون فوتبال است و باید منتظر ماند و دید که چه سرنوشتی به دنبال خواهد داشت.

کد خبر: ۱۵۳۰۳۴
۱۲:۳۱ - ۳۱ تير ۱۴۰۲

شکایت از مایلی‌کهن قانونی نیست!

دیدارنیوز: فدراسیون فوتبال و امیر قلعه نویی از محمد مایلی‌کهن به دادگاه فرهنگ و رسانه شکایت کرده‌اند.

نزدیک به یک ماه قبل محمد مایلی‌کهن در مصاحبه‌ای که در شبکه خبر انجام شد صحبت‌هایی را علیه امیر قلعه نویی، احسان اصولی و فدراسیون فوتبال بر زبان آورد. پس از این موضوع قلعه‌نویی جداگانه از مایلی‌کهن در دادسرا شکایت کرد.

همچنین جدا از احضار این چهره فوتبالی به کمیته اخلاق، فدراسیون فوتبال نیز شکایتی علیه مایلی‌کهن در دادسرای فرهنگ و رسانه مطرح کرده است. گفته می‌شود؛ تحقیقات مقدماتی پرونده شکایت فدراسیون فوتبال از مایلی‌کهن به اتمام رسیده و این مرحله اکنون در حال رسیدگی بازپرس است.

این شکایت‌ها در حالی مطرح شده است که بر اساس یکی از بند‌های مهم اساسنامه فدراسیون فوتبال دعوا‌های فوتبالی باید در فضای فوتبال و توسط ارکان قضایی فدراسیون فوتبال حل و فصل شود. به واقع فدراسیون فوتبال تاکید کرده بردن دعوا‌های فوتبالی به مراج قضایی ممنوع است، اما اکنون خود در مقام دفاع از محمد مایلی‌کهن به دادگاه فرهنگ و رسانه شکایت کرده است.

یک بار داریوش مصطفوی برای پیگیری یک پرونده مالی به دادگاه قضایی شکایت کرد و مبلغ درخواستی او از حساب فدراسیون فوتبال کم شد که این رفتار موجب شد تا کمیته انضباطی داریوش مصطفوی را مادام العمر محروم کند. هر چند او بعد‌ها به عنوان یکی از اعضای کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای به تشکیلات فدراسیون فوتبال برگشت.

بحث‌های مطرح شده از سوی محمد مایلی‌کهن در شبکه خبر یک نقد فنی شاید با ادبیات بد بود که در فضای فوتبال ایران و گا‌ها در فضای فوتبال حرفه‌ای مرسوم است و پرونده‌های مشابه از سوی کمیته اخلاق مورد بررسی قرار می‌گیرد، اما این بار فدراسیون فوتبال بر خلاف اساسنامه شکایت خود را به دادگاه قضایی برده است و این در تضاد با اساسنامه فدراسیون فوتبال است و باید منتظر ماند و دید که چه سرنوشتی به دنبال خواهد داشت.

البته سرنوشت این پرونده از هم اکنون مشخص است. اگر در این پرونده فدراسیون فوتبال و امیر قلعه نویی برنده شوند، در نقطه پایان رضایت خواهند داد. هر چند محمد مایلی‌کهن در پرونده شکایت علی دایی نشان داد، هیچ ابایی ندارد از اینکه به خاطر انتقادات متحمل حبس شود! البته که مشخص نیست رای نهایی این پرونده زندان برای محمد مایلی‌کهن باشد. به خصوص که نقد‌های او فنی بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی