تیتر امروز

سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.
تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
تیمی که خوب می‌برد اما گلزن شش‌دانگ ندارد!

چالش بزرگ «یحیی»

باوجود پیروزی‌های اخیر پرسپولیس در بازی‌های دوستانه پیش فصل، یکی از چالش‌های بزرگ یحیی گل‌محمدی پس از رفتن چند مهاجم تیمش، داشتن یک گلزن تمام عیار است؛ آن هم در فصلی که سپاهان، تراکتور و البته استقلال مدعیان بزرگ قهرمانی در لیگ برتر هستند و لیگ قهرمانان آسیا هم در پیش است.

کد خبر: ۱۵۳۰۲۴
۱۱:۱۱ - ۳۱ تير ۱۴۰۲

چالش بزرگ «یحیی»

دیدارنیوز: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های یحیی گل‌محمدی در آستانه فصل جدید، فقدان مهاجم تمام‌کننده در فهرست تیمش است.

پرسپولیس شب گذشته در چهارمین بازی دوستانه خود پیش از شروع فصل جدید لیگ برتر مقابل صنعت‌نفت آبادان قرار گرفت؛ آن‌هم در حالی‌که سرخ‌پوشان پایتخت در اردوی ۳ روزه تهران بودند و این بازی دوستانه قرار بود حسن‌ختام این اردو باشد. شاگردان یحیی گل‌محمدی که به دنبال برگزاری اردوی در کشور ترکیه و البته انجام بازی‌های دوستانه بین‌المللی بودند، بعد از تغییر و تحولات برنامه آماده‌سازی‌شان ترجیح دادند تا در تهران کار خود را پیش ببرند.

سرخ‌پوشان پایتخت که فصل گذشته موفق شدند هم در لیگ برتر، هم در جام حذفی و هم در سوپرجام به مقام قهرمانی برسند، حالا برای تکرار قهرمانی‌های فصل گذشته و البته موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا، مسیر سختی را در پیش دارند؛ به‌ویژه آنکه هنوز فعالیت نقل‌وانتقالاتی پرسپولیسی‌ها هم به پایان نرسیده و با وجود جذب شهاب زاهدی، مسعود ریگی و محمدحسین کنعانی‌زادگان، یحیی گل‌محمدی درخواست جذب یک مدافع چپ خارجی، سعید عزت‌اللهی و یک مهاجم تمام‌کننده خارجی را از مدیران باشگاه دارد!

رکورد فوق‌العاده سرخ‌ها حفظ شد

شاگردان گل‌محمدی در اولین بازی دوستانه پیش‌فصل موفق شدند مقابل شمس‌آذر قزوین جشن پیروزی بگیرند و با ۷ گل این تیم تازه لیگ برتری شده را در هم کوبیدند. بعد از شکست دادن شمس‌آذر، نوبت به رویارویی با تیم استقلال خوزستان رسید که این بازی دوستانه هم به سود پرسپولیسی‌ها به پایان رسید و سرخ‌پوشان پایتخت با یک گل دیگر حریف تازه لیگ برتری شده خود را شکست دادند. بعد از دو پیروزی در دو بازی دوستانه، نوبت به انجام رویارویی با تیم پیکان تهران رسید.

پرسپولیسی‌ها در دوئل با پیکان هم توانستند روند پیروزی‌های خود را حفظ کنند و هم اینکه برای سومین بازی پیاپی دروازه آن‌ها بسته ماند تا با کسب برتری ۲ گله، دوئل با شاگردان رسول خطیبی هم به سود سرخ‌پوشان پایتخت به پایان برسد. شب گذشته شاگردان یحیی گل‌محمدی در چهارمین بازی دوستانه پیش‌فصل موفق شدند صنعت‌نفت آبادان را با ۲ گل از پیش بردارند تا با کسب ۴ برد در ۴ مسابقه و البته ثبت ۴ کلین‌شیت، در شرایطی رویایی روند آماده‌سازی پرسپولیس برای حضور در فصل جدید مسابقات باشگاهی پیش برود.

از ناکامی‌های ادامه‌دار زاهدی تا فقدان مهاجم تمام‌کننده

مهدی عبدی در دوئل با شمس‌آذر قزوین موفق شد ۴ بار دروازه این تیم را باز کند، اما بعد از این درخشش چشمگیر، دیگر عبدی نتوانست در قامت گلزن در دیدار‌های دوستانه پرسپولیس بدرخشد. شهاب زاهدی هم که یکی از خرید‌های تابستانی پرسپولیس محسوب می‌شود، با وجود حضور در ترکیب سرخ‌پوشان پایتخت در هر ۴ مسابقه دوستانه، نتوانسته انتظارات را برآورده کند و همچنان عدد صفر در مقابل شمار گل‌های او خودنمایی می‌کند تا بیش از پیش یحیی گل‌محمدی نسبت به جذب مهاجم تمام‌کننده خارجی احساس نیاز کند.

یحیی گل‌محمدی در روز‌های گذشته رزومه چند بازیکن خارجی را مورد بررسی قرار داده و در شرایطی که کمتر از دو هفته تا شروع فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران باقی‌مانده، هنوز سرمربی پرسپولیس گزینه نهایی خود انتخاب نکرده است. به نظر می‌رسد که در صورت عدم جذب مهاجم خارجی، خط حمله سرخ‌پوشان پایتخت در فصل جدید با حضور زوج عبدی-زاهدی به مشکل بخورد و همین مسئله باعث شده تا گل‌محمدی مصرانه به دنبال جذب یک مهاجم تمام‌کننده خارجی باشد و در این زمینه سرمربی پرسپولیس امیدوار است بتواند با گزینه‌ای مشابه یورگن لوکادیا برای فصل جدید به توافق برسد و مهاجمانی در حدواندازه‌های لیاندرو پریرا برای فصل جدید به فهرست سرخ‌پوشان پایتخت اضافه نشوند!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی