تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
با حضور مدیر عامل موسسه خیریه نیک‌گامان جمشید و خَیر موسسه

هنرستان موسیقی «نوید ایزدی» در سنندج افتتاح شد

هنرستان هنر و موسیقی ۶ کلاسه «موسسه خیریه نیک گامان جمشید» در دو طبقه با نام زنده یاد «نوید ایزدی» در شهر سنندج افتتاح شد.

کد خبر: ۱۵۲۹۸۷
۰۹:۴۵ - ۳۰ تير ۱۴۰۲

مجمع خیرین

دیدارنیوز: با حضور مدیر عامل موسسه خیریه نیک‌گامان جمشید و عضو هیئت مدیره مجمع خیرین کشور، خَیر محترم موسسه، مشاور رییس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی درامور تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد، مدیر کل اداره کل نوسازی مدارس استان کردستان، ریاست جامعه خیرین مدرسه ساز استان کردستان، فرهنگیان و دانش آموزان، هنرستان وسیع هنر و موسیقی ۶ کلاسه «موسسه خیریه نیک گامان جمشید» در دو طبقه با نام زنده یاد «نوید ایزدی» در شهر سنندج افتتاح شد.

مجمع خیرین

روز ۲۹ تیرماه ۱۴۰۲، اشکان تقی پور، مدیر عامل موسسه خیریه نیک گامان و عضو هیئت مدیره مجمع خیرین کشور، فردوس صرافان چهارسوقی، خَیر محترم موسسه، حسین قاسمی، مشاور رییسٍ حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی در امور تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد، و سمیرا سادات صفوی، مدیر واحد ایده و پردازش موسسه، با حضور در شهر سنندج که از سوی سازمان ملل به عنوان میراث جهانی موسیقی برگزیده شده است مهمان هم‌میهنان کردستانی خود در مراسم صمیمانه افتتاح هنرستان موسیقی موسسه خیریه نیک گامان جمشید بودند.

مجمع خیرین

شایان ذکر است که تامین بودجه‌ی این هنرستان مجهز که تهیه تمام وسائل موسیقی آن نیز از سوی خَیر موسسه تقبل شده است، در پی سانحه سقوط هواپیمایی کوچک در کشور آمریکا و درگذشت یگانه دختر و نوه‌ی نیکوکار محترم که از مسافران آن بود عهد شده بود.

این مهم به لطف ایشان و همراهی برادر زنده یاد و با همراهی و همت موسسه نیک‌گامان برای جاودان کردن نام آن شادروان که خود موسیقیدانی جوان و زبده بود و به موسیقی غنی استان کردستان ایران علاقه‌ی خاص داشت، انجام شده است. امید است این هنرستان مکانی برای خردورزی و هنرآموزی دانش آموزان مستعد این رشته در استان کردستان باشد. در این مراسم فرهنگیان و دانش آموزان، رییس اداره کل نوسازی مدارس استان کردستان و رییس جامعه خیرین مدارس استان و روسای آموزش و پرورش و مسئولان ذیربط حضور داشتند.

مجمع خیرین

استاندار کردستان نیز با اهدای لوح و نشان تقدیر از موسسه و خیر محترم قدردانی کرد.

لازم به یاد آوری است که پیش از افتتاح این مدرسه در سال‌های قبل و پس از این سانحه تلخ، مدرسه‌ای دخترانه نیز به نام دختر درگذشته ایشان به همت این مادر بزرگوار، فردوس صرافان چهارسوقی، در حومه‌ی تبریز توسط موسسه خیریه نیک‌گامان با نام زنده یاد فلوریا نافعی ساخته شد و به افتتاح رسید.

موسسه خیریه نیک گامان جمشید در بیش از ۴ حوزه خیرورزی «سلامت، آسایش، آموزش و بحران‌های طبیعی» با نظارت نهاد‌های ذیربط فعالیت‌های کشوری و وسیع مستمر خیرخواهانه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت زیر بنایی دارد. تنها در یکی از این حوزه‌ها که مدرسه سازی است بدون در نظر گرفتن ساخت، کمک به ساخت و تجهیز بیش از ۱۰۰ پیش دبستانی (روستا مهد)، ساخت ۸۲ مدرسه را به پایان رسانده یا در مورد تعداد اندکی در حال اجراست.

مجمع خیرین

مجمع خیرین

مجمع خیرین

مجمع خیرین

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی