تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

محسن مهرعلیزاده: راه اندازی مجدد گشت ارشاد تعمدی است

محسن مهرعلیزاده که در مناظرات انتخاباتی سال 1400، عناوینی در مورد سطح سواد رئیسی به کار برده بود، در توییتی با هشتک «مهسا دختر ایران» نوشت: «راه اندازی مجدد گشت ارشاد تعمدی است».

کد خبر: ۱۵۲۹۸۵
۱۸:۲۱ - ۲۹ تير ۱۴۰۲

محسن مهرعلیزاده: راه اندازی مجدد گشت ارشاد تعمدی است

 

دیدارنیوز ـ سرویس سیاسی: محسن مهرعلیزاده در توییتی که در آن از هشتک «مهسا دختر ایران» استفاده کرد، نوشت: «راه اندازی مجدد گشت ارشاد، نه یک اشتباه بلکه [یک] تعمد است».

وی افزود: «دلیل آن هر چه باشد؛ انتخابات ۱۴۰۲، انحراف افکار عمومی از ناکارآمدی‌ها در روابط بین‌الملل، و اقتصاد و معیشت مردم، نتیجه‌ای جز تکرار تلخی‌های شهریور ۱۴۰۱ ندارد».

مهرعلیزاده تاکید کرد: «حجاب امری اجتماعی و فرهنگی است آن را سیاسی نکنید».

محسن مهرعلیزاده: راه اندازی مجدد گشت ارشاد تعمدی است

به گزارش دیدار؛ محسن مهرعلیزاده که استاندار سابق استان خراسان رضوی و استان اصفهان بود و عنوان معاونت سید محمد خاتمی در دولت اصلاحات و ریاست سازمان تربیت بدنی را در کارنامه خود دارد، یکی از ۷ نامزد انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ بود که در مناظرات سطح سواد رئیسی را به رخ او کشید و تاکید کرده بود که کسی حاضر نیست در جاده چالوس خانواده خود را به دست راننده‌ای مومن، اما بی گواهی‌نامه بسپارد.

عناوینی که مهرعلیزاده در آن مناظرات استفاده کرد، هنوز در شبکه‌های اجتماعی مورد استفاده منتقدان دولت سیزدهم قرار می‌گیرد.  
 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی