تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
نقل و انتقالات فوتبال

دست سرخابی‌ها به ستاره ملی‌پوش نرسید!

به نظر می‌رسد هزینه یک میلیون دلاری رضایتنامه سعید عزت اللهی باعث شده تا پرسپولیس و استقلال سرخابی‌های پایتخت، از خرید این ستاره ملی‌پوش منصرف شوند.

کد خبر: ۱۵۲۹۴۹
۱۳:۱۴ - ۲۸ تير ۱۴۰۲

دست سرخابی‌ها به ستاره ملی‌پوش نرسید!

دیدارنیوز: تلاش دو تیم استقلال و پرسپولیس برای دریافت رضایتنامه هافبک ملی‌پوش با پیشنهاد رضایتنامه یک میلیون دلاری باشگاه دانمارکی همراه شده است.

سعید عزت اللهی بعد از حضوری کوتاه مدت در فوتبال ایران و تیم ملوان بندرانزلی چالش بزرگی را استارت زد و با حضور در آکادمی اتلتیکومادرید رویای خود را دنبال کرد. رویایی که بخش بزرگی از آن مهیا شد و باعث شد تا این بازیکن تجربه دو جام جهانی را به کارنامه خود اضافه کرده و طی سالیان اخیر حضوری فعال در فوتبال اروپا داشته باشد و به طور کامل از لیگ ایران فاصله داشته باشد.

اکنون در شرایطی که طی فصول اخیر بحث حضور سعید عزت اللهی در فوتبال ایران داغ بوده، این ماجرا در فصل جدید به صورت جدی‌تری دنبال شده است. ابتدا این پرسپولیس بود که از تمایل خود برای این انتقال خبر داد و مسیر حضور او در جمع سرخپوشان را دنبال کرد. در ادامه، اما این ماجرا توسط دیگر تیم‌ها هم دنبال شد و استقلال، تراکتور و سپاهان نیز به جمع مشتریان این بازیکن ملی‌پوش اضافه شدند.

عزت اللهی که نیم فصل دیگر از قراردادش با تیم وایله دانمارک باقی مانده و به نظر می‌رسید مبلغ رضایتنامه یا توافق او با این تیم با مشکل بزرگی مواجه نباشد، اما اکنون با توجه به تقاضای چند تیم، مدیران وایله را به فکر سودجویی از این انتقال انداخته است.

در نهایت، اما پرسپولیس اکنون به طور کامل از این انتقال (در این مقطع) پای خود را عقب کشیده و قصد ندارد برای دریافت رضایتنامه مبلغ یک میلیون دلار و حتی کمتر از آن را هزینه کند. بعید به نظر می‌رسد استقلال و جواد نکونام نیز در چنین شرایط اقتصادی که باشگاه دنبال می‌کند قصدی برای پرداخت یک میلیون دلار داشته باشند و نداشتن بودجه ارزی کافی باعث شده بود تا آن‌ها در همین پنجره تابستانی دو ستاره اصلی و تاثیرگذار خود را (محمد محبی و مهدی قایدی) را از دست بدهند.

وضعیت برای تراکتور و سپاهان نیز به همین ترتیب خواهد بود و جذب بازیکنی با رضایتنامه یک میلیون دلاری می‌تواند تراز مالی آن‌ها را به واسطه سقف بودجه‌ای که فدراسیون و سازمان لیگ در نظر گرفته، با مشکل اساسی مواجه کند.

با این شرایط باید بازگشت سعید عزت اللهی را به لیگ برتر ایران و پاسخ مثبت به دو تیم استقلال و پرسپولیس را خصوصا کاملا متنفی دانست و هرچند سرخ‌ها قصد دارند مذاکرات خود را تا پایان نیم فصل و زمان آزادسازی این بازیکن دنبال کرده تا بتوانند به صورت بازیکن آزاد در آن مقطع وی را به خدمت گرفته و در مراحل بعدی لیگ قهرمانان آسیا موفق به سود بردن از وی شوند.

در شرایط کنونی، اما سرخ‌ها به واسطه حضور مسعود ریگی، میلاد سرلک و همچنین سینا اسدبیگی در این پست و مانع یک میلیون دلاری برای رضایتنامه سعید عزت اللهی از مذاکره در مقطع کنونی کاملا عقب نشینی کرده‌اند.

به این ترتیب باید از هم اکنون انتظار پنجره زمستانی داغی را با ورود نام سعید عزت اللهی به عنوان بازیکن آزاد به لیگ برتر ایران کشید و باید دید در آن مقطع کدام تیم قادر خواهد بود قاپ این بازیکن ملی‌پوش را بدزدد و پیراهن تیمش را بر تن وی کند.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی