تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
مدیر کل امور بانوان سیستان و بلوچستان خبر داد

نمایشگاه صنایع دستی سیستان و بلوچستان در مکزیک

ابراهیمی، مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان از برگزاری نمایشگاه صنایع دستی این استان در کشور مکزیک خبر داد و گفت: برای برگزاری نمایشگاه صنایع دستی سیستان و بلوچستان، در شهر مکزیکوسیتی و حضور صنعتگران استان در این کشور، تاریخ ۲۳ مهرماه ۱۴۰۲ مورد تایید طرفین قرار گرفت.

کد خبر: ۱۵۲۹۴۷
۱۳:۰۷ - ۲۸ تير ۱۴۰۲

نمایشگاه صنایع دستی سیستان و بلوچستان در مکزیک

دیدارنیوز: مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان گفت: ۲۳ مهرماه ۱۴۰۲ نمایشگاه صنایع دستی سیستان و بلوچستان در کشور مکزیک برگزار می‌شود.

زهرا ابراهیمی درخصوص درخواست سفیر مکزیک از استاندار سیستان و بلوچستان مبنی بر حضور صنعتگران درمراسم برگزاری نمایشگاه‌ها در مکزیک گفت: با توجه به نشست استاندار سیستان و بلوچستان و معاون امنیتی و انتظامی استان، با سفیر جمهوری اسلامی ایران در مکزیک، برای برگزاری نمایشگاه صنایع دستی سیستان و بلوچستان، در شهر مکزیکوسیتی و حضور صنعتگران استان در این کشور، تاریخ ۲۳ مهرماه ۱۴۰۲ مورد تایید طرفین قرارگرفت.

مدیر کل امور بانوان سیستان و بلوچستان درپاسخ به اینکه حضور در این نمایشگاه چه مزایایی برای صنعتگران دارد، گفت: برگزاری این نمایشگاه، همزمان با پنجاه و نهمین سالگرد آغاز روابط دپلماتیک، میان ایران و مکزیک است و بیانگر روابط فرهنگی، نزدیک و گسترده بین ایران و مکزیک در راستای منافع ملی دو جانبه خواهد بود.

وی تصریح کرد: با توجه به تبحر صنعتگران استان، خصوصاً بانوان در صنعت فاخر سوزن دوزی، برگزاری این نمایشگاه فرصت مناسبی خواهد بود که ظرفیتی بی نظیر از صنایع دستی ایران در عرصه بین الملل نیز معرفی و شناخته شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضرفعالان صنایع دستی سیستان و بلوچستان در برخی از کشور‌ها در حوزه بازاریابی فعالیت‌هایی داشته اند. همچنین چندی پیش نیز مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اعلام کرده بود؛ کشور‌هایی مانند هندوستان و حاشیه خلیج فارس و خاور دور نیز تقاضای حضور صنعتگران سیستان و بلوچستان در نمایشگاه‌های مختلف را دارند، بر این اساس ما نیزبه دنبال آن هستیم، تا بتوانیم ظرفیتی فراهم کنیم که صنعتگران پس از آموزش و ارتقای سطح آگاهی، طرح‌های جدید و خلاقانه تری ایجاد کنند، تا این هنر‌های ارزشمند برای کسانی که می‌خواهند ازآن هنر‌ها استفاده کنند به یادگار بماند.

منبع: سیناپرس

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی