تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
کد خبر: ۱۵۲۹۲

گزارش تصویری: کنفرانس خبری صالحی در بروکسل

۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۲
به گزارش مشرق، وی که در کنفرانس خبری مشترک با «علی اکبر صالحی» رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در سومین «سمینار سطح بالای همکاری‌های هسته‌ای بین‌المللی ایران و اتحادیه اروپا: دستاوردها و انتظارات» در بروکسل تأکید کرد: «هدف از این دیدار توسعه بیشتر همکاری‌ها در عرصه هسته‌ای غیرنظامی به ویژه در زمینه امنیت هسته‌ای و موضوعات مرتبط طبق توافق هسته‌ای ایران است... برجام حافظ ساختار عدم اشاعه جهانی است و منحصرا امنیت اروپا و منطقه و در نهایت کل جهان را تأمین می‌کند».
وی در ادامه گفت: «توافق هسته‌ای ایران کارآمد است و هدف اصلی از تحقق آن را که تضمین این مسئله است که برنامه هسته‌ای ایران همچنان صلح‌آمیز باقی خواهد ماند، تأمین می‌کند... علاوه بر این، از نظر ما هیچ جایگزینی برای برجام وجود ندارد».

 
منبع: مشرق
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: