تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

حسینی «بدون رقیب» رئیس فدراسیون بوکس شد

در رأی‌گیری مجمع انتخاباتی فدراسیون بوکس، روح‌الله حسینی بدون داشتن رقیب با کسب ۴۲ رأی از ۴۲ رأی مأخوذه به عنوان رئیس فدراسیون بوکس انتخاب شد.

کد خبر: ۱۵۲۸۸۳
۱۱:۴۲ - ۲۷ تير ۱۴۰۲

حسینی «بدون رقیب» رئیس فدراسیون بوکس شد

دیدارنیوز: سرپرست فدراسیون بوکس به عنوان رئیس جدید این فدراسیون انتخاب شد.

مجمع انتخاباتی فدراسیون بوکس صبح امروز (سه‌شنبه - ۲۷ تیرماه) به ریاست سیدمحمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان و با حضور آرش فرهادیان سرپرست دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها، مهین فرهادی‌زاد نماینده کمیته ملی المپیک و اعضای مجمع در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

رضا مهدی‌پور، محمد ستارپور، سیامک صالحی، روح‌الله حسینی و ناصر طالبی برای حضور در انتخابات ثبت‌نام کرده بودند، اما چهار کاندیدا به نفع حسینی انصراف دادند. مهدی‌پور، ستارپور و صالحی پیش از مجمع انصراف دادند و طالبی نیز بعد از صحبت‌های حسینی، انصراف داد.

ابتدا حسینی در خصوص اقدامات خود در مدت سرپرستی فدراسیون صحبت کرد. نکته جالب اینکه بعد از صحبت‌های ۱۰ دقیقه‌ای حسینی، کلیپی چند دقیقه نیز از عکس‌های او پخش شد که با پایان کلیپ، پولادگر در این خصوص تذکر داد و خواستار زمان بیشتر برای کاندیدای دیگر شد، اما طالبی نیز به نفع حسینی انصراف داد.

پس از رأی‌گیری، روح‌الله حسینی با کسب ۴۲ رأی از ۴۲ رأی مأخوذه به عنوان رئیس فدراسیون بوکس انتخاب و معرفی شد.

مطلب مرتبط:

جنجال در فدراسیون بوکس؛ عدم بازگشت رئیس و حمایت از معترضان

واکنش فدراسیون بوکس به پناهندگی «ثوری»

بحران در فدراسیون بوکس؛ دو ملی‌پوش ناپدید شدند!

برکناری «ثوری» از فدراسیون بوکس در سکوت خبری!

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی