تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
یک کارشناس خبر داد

هوای بسیار ناسالم در «مشهد» تا پایان هفته

فرخ‌لقا امینی، کارشناس مسوول بررسی آلودگی هوا و تغییر اقلیم اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی از هوای بسیار ناسالم در مشهد تا پایان هفته جاری خبر داد.

کد خبر: ۱۵۲۸۷۰
۱۰:۱۵ - ۲۷ تير ۱۴۰۲

هوای بسیار ناسالم در «مشهد» تا پایان هفته

دیدارنیوز: کارشناس مسوول بررسی آلودگی هوا و تغییر اقلیم اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: هم اکنون شاخص کنونی هوای این کلانشهر (طی یک تا ۲ ساعت گذشته) با عدد ۲۲۵ از قرار گرفتن در شرایط بسیار ناسالم خبر می‌دهد که با رسیدن به عدد ۳۰۰ وارد وضعیت اضطرار می‌شود.

فرخ‌لقا امینی افزود: فعالیت کانون‌های داخلی استان و کانون خارجی قره قوم در ترکمنستان و وزش باد عامل گرد و غبار و آلودگی هوای کلانشهر مشهد است.

وی ادامه داد: پیش بینی‌ها از تداوم این وضعیت تا پایان هفته جاری خبر می‌دهد و احتمالا هفته آینده نیز شاهد تکرار پدیده گرد و غبار و هجوم ریزگرد‌ها به این کلانشهر باشیم.

کارشناس مسوول بررسی آلودگی هوا و تغییر اقلیم اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: امروز نشست‌های جداگانه ۲ کمیته گرد و غبار و اضطرار آلودگی هوای مشهد در محل استانداری خراسان رضوی برگزار می‌شود.

قرار داشتن شاخص کلی کیفیت هوا تا ۵۰ ای. کیو. آی به معنای وضعیت پاک و بین ۵۱ تا ۱۰۰ ای. کیو. آی نشانگر وضعیت سالم است.

همچنین قرار گرفتن شاخص کلی کیفیت هوا بین اعداد ۱۰۱ تا ۱۵۰ ای. کیو. آی به معنای آلودگی هوا برای افراد حساس و کودکان و بین اعداد ۱۵۱ تا ۲۰۰ ای. کیو. آی به معنای آلودگی هوا برای همه سنین محسوب می‌شود.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی