تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
پوشش زنان اولویت اول مسوولان کشور

تاکید چمران بر رعایت حجاب و جداسازی در مترو!

رقم اجاره‌ها هر سال بالاتر می‌رود، قیمت گوشت قرمز در یک شب ۸۰ هزار تومان صعود می‌کند و قیمت مرغ هم در حال پرواز است، اما از نگاه برخی از مسوولان فعلی چیزی که اولویت و اهمیت دارد پوشش زنان، جداسازی و حجاب اجباری و گفتن این است که این صاحب دارد یا آن صاحب ندارد!

کد خبر: ۱۵۲۸۵۹
۰۹:۰۲ - ۲۷ تير ۱۴۰۲

تاکید چمران بر رعایت حجاب و جداسازی در مترو!

دیدارنیوز: رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اهمیت حجاب و رعایت آن گفت: هیچ تفاوتی در خصوص رعایت حجاب در مترو و خیابان وجود ندارد و باید این مسئله در مترو نیز باید رعایت شود.

مهدی چمران صبح امروز در حاشیه برگزاری یکصد و شصت و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در ارتباط با دستور جلسه امروز شورا اظهار کرد: در ابتدای جلسه سروری نطق پیش از دستور خواهد داشت، همچنین مصوبه‌ای را در سال ۸۵ در ارتباط با هماهنگی و همکاری شهرداری تهران با دستگاه‌های اجرایی در سطح شهر داشتیم که متاسفانه مدتی بود که این هماهنگی و همکاری و همچنین جلسات آن به تاخیر افتاده بود و مشکلاتی را ایجاد کرده بود که از آن جمله می‌توان به موضوع آب‌رسانی به بوستان‌های جنگلی شهر تهران اشاره کرد و به همین جهت امروز بنا داریم اصلاحات جزئی را در این مصوبه داشته باشیم و به همین جهت در قالب طرح دوفوریتی این موضوع در صحن شورا مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی به ارائه گزارش توسط حبیب کاشانی خزانه‌دار در ارتباط با حساب درآمد‌ها و هزینه‌های ماه‌های فروردین و اردیبهشت و خردادماه سال جاری اشاره کرد و گفت: در ادامه جلسه نیز لایحه‌ای در خصوص کیوسک‌های گل و مطبوعات در شهر تهران خواهیم داشت؛ به طوری که طی سنوات گذشته به هیچ عنوان اجاره این کیوسک‌ها تغییری نداشته است و به هیچ وجه نباید کیوسکی در تهران اضافه یا جابجا شود.

رئیس شورای شهر تهران در ادامه در خصوص نحوه پیگیری تذکرات اعضا و پاسخ از سوی مدیران شهرداری، گفت: این موضوع را که یک فرایندی پیگیری و اجرا می‌شود.

چمران همچنین در ارتباط با اخرین وضعیت انتخاب ریاست ستاد محلات شهر تهران گفت: در این زمینه اعضا چندین بار از بنده درخواست کردند که ریاست این ستاد را بپذیرم و علی‌رغم میل باطنی این موضوع را قبول کردم، اما باید تغییراتی در آیین‌نامه انتخاب ریاست ستاد ایجاد شود و به همین جهت به‌زودی تغییراتی در این آیین نامه انجام خواهد شد.

رئیس شورای شهر تهران همچنین به موضوع حجاب و رعایت آن در سطح شهر و مترو اشاره کرد و گفت: هیچ تفاوتی در خصوص رعایت حجاب در مترو و خیابان ندارد و باید همه آن را رعایت کنند ضمن اینکه باید جداسازی واگن‌های مترو نیز برای بانوان و آقایان هم انجام شود که این موضوع عملیاتی شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی