تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
در بازی دوستانه پیش فصل برابر پیکان رقم خورد

برتری سرخ‌ها با گل‌به‌خودی و گلزنی بازیکن جوان

تیم پرسپولیس در ادامه بازی‌های دوستانه پیش فصل خود امروز با ۲ گل برابر پیکان به برتری رسید؛ یک گل به خودی و گلزنی خدادادی مهاجم جوان سرخ‌ها پیروزی تیم گل‌محمدی را رقم زد.

کد خبر: ۱۵۲۸۵۰
۲۰:۳۵ - ۲۶ تير ۱۴۰۲

پرسپولیس

دیدارنیوز: دیدار تدارکاتی پر‌سپولیس و پیکان با دو گل به سود شاگردان گل‌محمدی به پایان رسید.

به نقل از رسانه باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان پایتخت در سومین دیدار دوستانه خود پیش از شروع فصل جدید لیگ از ساعت ۱۸:۳۵ امروز در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف پیکان رفتند و با دو گل (گل به خودی بازیکن حریف و خدادادی) به پیروزی رسیدند.

در این بازی که به میزبانی پیکان برگزار شد، پر‌سپولیس در نیمه نخست با این ترکیب به میدان رفت:

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی‌گنجی، دانیال اسماعیلی‌فر، محمدمهدی احمدی، مسعود ریگی، سروش رفیعی، سعید صادقی، میلاد سورگی، محمد عمری و شهاب زاهدی

پرسپولیس

پر‌سپولیس در دقایق ابتدایی خیلی زود به گل رسید. پاس عمقی شهاب زاهدی در دقیقه ۶ را مدافع پیکان دفع کرد که همین توپ مستقیما درون دروازه قرار گرفت.

در ادامه این نیمه پر‌سپولیس موقعیت‌های خوبی به وسیله صادقی، عمری و زاهدی به دست آورد که شوت‌های این بازیکنان راهی به دروازه پیدا نکرد و نیمه نخست با نتیجه یک - صفر به سود پرسپولیس پایان یافت.

پرسپولیس

ترکیب پر‌سپولیس در نیمه دوم: علیرضا بیرانوند (از دقیقه ۶۵ مهرشاد اسدی)، حسین کنعانی، فرشاد فرجی، وحید امیری، وحدت هنانوف، میلاد سرلک، سینا اسدبیگی، مهدی ترابی، امید عالیشاه، مهدی عبدی و علیرضا خدادادی

در دقیقه ۶۲، شروع مجدد خوب بیرانوند پشت مدافعان پیکان به ترابی رسید و او با یک پاس خوب خدادادی را صاحب توپ کرد. مهاجم جوان پر‌سپولیس در موقعیت تک به تک گل دوم بازی را به ثمر رساند.

پرسپولیس

در دقیقه ۸۱، ضدحمله پر‌سپولیس با پاس عبدی به ترابی رسید که شوت این بازیکن به تیر دروازه خورد. بازی در نهایت با همان دو گل به سود پرسپولیس خاتمه یافت.

پرسپولیس

پرسپولیس

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی