تیتر امروز

تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.

واکنش خاتمی به بازگشت گشت ارشاد؛ «جامعه ملتهب‌تر می‌شود»

محمد خاتمی، رئیس جمهور سابق ایران درباره بازگشت بحث‌برانگیز خودروهای گشت ارشاد به سطح شهرها باوجود درگذشت تاسف‌بار مهسا امینی در سال گذشته و ناآرامی‌های گسترده در ایران، بار دیگر خطر خودبراندازى را یادآور شد و گفت: اگر این رویه‌هاى نادرست ادامه یابد، جامعه ملتهب ما را بیش از گذشته ملتهب‌تر خواهد کرد.

کد خبر: ۱۵۲۸۴۷
۲۰:۱۰ - ۲۶ تير ۱۴۰۲

خاتمی

دیدارنیوز: سید محمد خاتمى در واکنش به از سرگیرى مجدد فعالیت گشت ارشاد ضمن اظهار نگرانى، بار دیگر خطر خودبراندازى را یادآور شد.

رئیس جمهور پیشین کشورمان امروز دوشنبه، در میان جمعى از مشاوران خود با بیان اینکه مکررا به مسؤلان نظام نسبت به خطر خودبراندازى و فروپاشى اجتماعى توجه داده‌ایم ولى گویا گوش شنوایى وجود ندارد، گفت: به نظر مى رسد خطر خودبراندازى که بار‌ها از آن سخن گفته شده است با بازگشت مجدد فعالیت گشت ارشاد و نیز برخوردهاى پلیسی، امنیتى و احکام قضایى نامتعارف نسبت به مسائل اجتماعى خصوصا با بانوان، بیش از پیش خودنمایى مى‌کند.

سیدمحمد خاتمى با اظهار شگفتى از بى تدبیرى مسؤلان اصلى نظام نسبت به مسائل اجتماعى، افزود: با توجه به تجربه تلخ گذشته و هزینه هاى سنگینى که جامعه پرداخته و لطماتى که به حیثیت اسلام وارد آمده است، انتظار مى‌رود که مسوؤلان نه تنها با این رفتار‌ها و رویکرد‌ها و مواضع مخالفت کنند بلکه با مسببان و مباشران برخورد جدى داشته باشند.

وى افزود: این در حالیست که متأسفانه چنین تدبیر و عقلانیتى دیده نمى‌شود و اگر این رویه‌هاى نادرست ادامه یابد، جامعه ملتهب ما را بیش از گذشته ملتهب‌تر خواهد کرد.

منبع: جماران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی