تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

باوجود شایعات؛ طارمی در تمرین پورتو آفتابی شد

مهدی طارمی، ستاره ایرانی باشگاه پورتو که این روز‌ها شایعات زیادی در خصوص آینده حرفه‌ای‌اش مطرح است و گفته می‌شود مورد توجه باشگاه‌های بزرگی همچون میلان، اینتر و .. قرار دارد، به همراه سایر بازیکنان پورتو به تمرینات این تیم بازگشت.

کد خبر: ۱۵۲۸۳۱
۱۷:۰۷ - ۲۶ تير ۱۴۰۲

باوجود شایعات؛ طارمی در تمرین پورتو آفتابی شد

دیدارنیوز: ستاره خط حمله پورتو به تمرینات پیش‌فصل این تیم پرتغالی اضافه شد.

مهدی طارمی که این روز‌ها شایعات زیادی در خصوص آینده حرفه‌ای‌اش مطرح است و گفته می‌شود مورد توجه باشگاه‌های بزرگی همچون میلان، اینتر، تاتنهام و مارسی قرار دارد، پس از پایان تعطیلات تابستانی به همراه سایر بازیکنان پورتو به تمرینات این تیم بازگشت تا تمرینات پیش‌فصل خود را آغاز کنند.

ساشا تاوُلیری خبرنگار سرشناس بلژیکی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال «رادیو مونت‌کارلو» فرانسه مدعی شده که طارمی به توافق شخصی با باشگاه میلان برای عقد قراردادی چهار ساله رسیده است و حالا تنها توافق شخصی دو باشگاه پورتو و میلان برای عملی شدن این انتقال باقی مانده است.

مهاجم ایرانی پورتو که فردا (سه‌شنبه) ۳۱ ساله‌اش می‌شود، فصل گذشته با به ثمر رساندن ۲۲ گل عنوان آقای گلی لیگ برتر پرتغال را از آن خود کرد. او در سه فصل اخیر آمار ۸۰ گل‌زده و ۴۹ پاس‌گل در ۱۴۷ بازی را در این تیم پرتغالی از خود بر جای گذاشته است.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی