تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"
نکیسا، بمب نقل و انتقالات امروز

نساجی رکورددار، تراکتور و سپاهان پرمهره

نقل و انتقالات تیم‌های لیگ برتری همچنان ادامه دارد و در حالی که دو تیم سپاهان و تراکتور از اردوی خارجی برگشته‌اند هنوز هواداران استقلال به خاطر نارضایتی از شرایط، تجمع می‌کنند.

کد خبر: ۱۵۲۸۲۹
۱۶:۳۴ - ۲۶ تير ۱۴۰۲

نساجی رکورددار، تراکتور و سپاهان پرمهره

دیدارنیوز ـ شقایق آسیایی: در فاصله ۵ روز مانده تا پایان مهلت ثبت قرارداد‌ها در سازمان لیگ، نگاهی می‌اندازیم به آخرین اخبار تیم‌های لیگ برتری.

استقلال

در پیرامون باشگاه استقلال تهران هوا هنوز طوفانی است و با وجود این که بعد از مدت‌ها این تیم هم‌زمان صاحب مدیر و مربی شده که مورد تایید هوادار‌ها است، ولی همچنان تجمع هر روزه هواداران این تیم در اعتراض به از دست دادن ستاره‌هایی، چون قایدی و محبی ادامه دارد. آن‌ها معتقد هستند که استقلال نتوانسته آن طور که باید، در پنجره نقل و انتقالات پر رنگ ظاهر شود.

گم شدن قرارداد نکونام و محمدی هم پس از جدایی حجت کریمی از باشگاه، در نوع خودش بی‌نظیر بود و نشان از بی نظمی و در هم و برهم بودن اوضاع در باشگاه استقلال می‌دهد.

پیش از این علی خطیر مدیر عامل باشگاه عنوان کرده بود که استقلال یک باشگاه ورشکسته است و پس از آن صحبت‌ها و نارضایتی جواد نکونام به مشکلات دامن زد، ولی استوری شب گذشته آقای سرمربی در فضای مجازی پس از عقد قرارداد با ایمان سلیمی مدافع فصل گذشته گل گهر و تمدید با سید حسین حسینی،   خبر‌های خوشی را به هواداران استقلال، در دو سه روز آینده نوید می‌داد.

در حال حاضر، استقلال در مقابل جدایی مهدی قایدی، محمد محبی، رافائل سیلوا و عارف غلامی موفق شده با آرمین سهرابیان، ایمان سلیمی و مهرداد محمدی قرارداد ببندد. البته تیم آبی همچنان در حال حاضر در حال مذاکره با روبرتو تورس، سامان فلاح، سرجیو آمتلر و یاسین سلمانی است.

پرسپولیس

در پرسپولیس تهران اگر از جدایی کریم باقری بگذریم که بعد از سال‌ها حضور در کادر فنی و مدیریتی بالاخره از جمع قرمزپوشان جدا شد. باید به جدایی ۷ بازیکن یعنی احمد گوهری، سیامک نعمتی، پریرا، کمال کامیابی نیا، عیسی آل کثیر، شیخ دیاباته و ابولفضل سلیمانی اشاره کرد. در مقابل چهار بازیکن یعنی شهاب زاهدی، مسعود ریگی، محمد حسین کنعانی زادگان و محمد مهدی احمدی به جمع پرسپولیس‌ها اضافه شدند. ضمن اینکه مذاکرات باشگاه با یاسین سلمانی و محمد رضا خالد آبادی و دو بازیکن خارجی همچنان ادامه دارد.

تراکتور

در باشگاه تراکتور تبریز در لیست خروج پاکو خِمس، اسامی ۱۳ بازیکن به چشم می‌خورد. تراکتوری‌ها همچنین با جذب ۹ بازیکن اسمی چشم بازار را به سمت خود جلب کردند. در لیست ورودی این تیم بازیکنانی مثل علی شجاعی، مهدی شیری، مهدی حسینی، عارف آغاسی، شجاع خلیل زاده، سیامک نعمتی، سعید آقایی، حسین پورحمیدی و خیمنز به چشم می‌خورد.

سپاهان

در اصفهان، ژوزه مورایس در دومین فصل حضورش در باشگاه سپاهان تصمیم گرفته ۱۱ خروجی داشته باشد و البته با در اختیار داشتن بازیکنان خوبی مثل نورافکن، رامین رضاییان و پیام نیازمند، در فصل نقل و انتقالات نیز ۷ بازیکن طراز اول را به جمع بازیکنانش اضافه کرده است. احسان پهلوان، رضا اسدی، رضا شکاری، عیسی آل کثیر، کاوه رضایی، هادی محمدی، محمد رضا حسینی ورودی‌های سپاهان هستند.

گفتنی است نساجی مازندران در بین تیم‌های حاضر در لیگ برتر با لیست خروجی ۱۷ نفره و ورودی ۸ نفر، رکورددار است و پس از آن تیم شمس آذر قزوین  با ۱۱ خروجی و ۱۱ ورودی  در جایگاه دوم قراردارد.

شاید بتوان اتفاق ویژه امروز در بازار نقل و انتقالات را انتخاب نیما نکیسا دروازه‌بان سابق تیم ملی، به عنوان مدیر عامل باشگاه ذوب آهن اصفهان دانست.

نساجی رکورددار، تراکتور و سپاهان پرمهره

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی