تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

سیل در «خوی» جان یک نفر را گرفت

با اعلام مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی، بر اثر بارش شدید باران و جاری شدن سیل در روستا‌های میری‌کندی و آقاسی‌کندی شهرستان خوی و شهر فیرورق، یک نفر جان خود را از دست داد.

کد خبر: ۱۵۲۷۹۰
۰۸:۵۱ - ۲۶ تير ۱۴۰۲

سیل در «خوی» جان یک نفر را گرفت

دیدارنیوز: مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: بر اثر وقوع سیل در روستا‌های خوی، یک نفر جان خود را از دست داد.

به نقل از رسانه جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی، حمید محبوبی اظهار داشت: بر اثر بارش شدید باران و جاری شدن سیل در روستا‌های میری‌کندی و آقاسی‌کندی شهرستان خوی و شهر فیرورق، متاسفانه یک نفر جان باخت.

وی با تاکید بر ادامه امداد و نجات جمعیت سیل‌زده ابن روستا‌ها اظهار داشت: عملیات امداد و نجات در منطقه در حال انجام است.

او افزود: امدادگران هلال احمر تاکنون آب جمع‌شده در تعدادی از منازل روستا‌های میری و آغاسی در بخش فیرورق را تخلیه کرده و مشغول امدادرسانی به مردم هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی، با اشاره به وضعیت راه‌های مواصلاتی این روستا‌ها گفت: جاده ارتباطی این ۲ روستا ساعتی پیش با تلاش راهداری بازگشایی و عملیات امدادرسانی تسهیل شد.

وی اضافه کرد: در این حادثه بعد از ارزیابی اولیه به منازل ۶ خانوار در روستای میری کندی و ۲ خانوار در روستای آقاسی کندی آسیب وارد شده بود.

به گفته محبوبی، هم اکنون توزیع اقلام ضروری (چادر، پتو، موکت، ست ظروف، کلمن و بسته غذایی یک ماهه) در بین این هشت خانوار در حال انجام است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی، تاکید کرد: به ۳۸ نفر در این سیل امداد رسانی شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی