تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
ناگفته‌های باقری بعد از جدایی از پرسپولیس

نمی‌دانم ممنوع‌الکار هستم یا نه!

کریم باقری، مربی فصل گذشته پرسپولیس در واکنش به خبر ممنوع‌الکاری‌اش گفت: «نمی‌دانم که آیا موانعی هست یا خیر. اطلاعات زیادی در این زمینه ندارم. برخی در زمینه ممنوع‌الکاری چیز‌هایی به من گفته‌اند، ولی واقعیت این است که نمی‌دانم راست است یا دروغ.»

کد خبر: ۱۵۲۷۶۴
۱۷:۳۰ - ۲۵ تير ۱۴۰۲

نمی‌دانم ممنوع‌الکار هستم یا نه!

دیدارنیوز: به نظر می‌رسد که بازگشت کریم باقری به کادرفنی پرسپولیس منتفی شده است.

کریم باقری در سالیان گذشته در نقش مربی در کادرفنی پرسپولیس حضور داشته و در کنار برانکو ایوانکوویچ، گابریل کالدرون و یحیی گل‌محمدی کسب تجربه کرده است. ضمن آنکه او همزمان در تیم ملی هم در دوره دراگان اسکوچیچ مسئولیت داشت و در نقش مربی کار خود را پیش برد، اما به نظر می‌رسد که برای فصل جدید او جایی در جمع اعضای کادرفنی پرسپولیس ندارد؛ موضوعی که حدود دو هفته قبل از سوی رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس اعلام شد.

درویش مدعی شد که قرار است در فصل جدید جلال حسینی در نقش جانشین کریم باقری روی نیمکت پرسپولیس حضور پیدا کند، اما بررسی قوانین وضع شده از سوی فدراسیون فوتبال نشان می‌دهد که باتوجه به مدرک حسینی، او نمی‌تواند فعلاً روی نیمکت سرخ‌پوشان پایتخت در لیگ برتر حضور پیدا کند و ادعای مدیرعامل پرسپولیس صحت ندارد. جالب آنکه در روز‌های گذشته بازیکنان پرسپولیس نسبت به حذف کریم باقری از جمع مربیان تیم‌شان موضع گرفتند و حتی یحیی گل‌محمدی هم از این مسئله گلایه کرد.

هیچ چیزی برای بازگشت من تغییر نکرده است!

گل‌محمدی با حمایت از کریم باقری و تمایل به ادامه همکاری با او، در آخرین مصاحبه‌اش در حاشیه تمرین پرسپولیس گفت: «قطعا درخواست دارم که او همراه ما باشد. این درخواست همه بازیکنان است. دل ما برای او تنگ شده است. تصور پرسپولیس بدون کریم برای من سخت است. امیدوارم او هر چه زودتر برگردد و باشگاه پیگیر این موضوع باشد. کریم بازیکن و مربی بزرگی برای باشگاه بوده و حضورش قوت قلب برای ماست. امیدوارم این مشکلات حل شود».

باقری که در روز‌های گذشته سکوت کرده بود، در مصاحبه‌اش با «همشهری ورزشی» درباره تغییر وضعیتش برای بازگشت به پرسپولیس بعد از مصاحبه گل‌محمدی گفت: «خیر، چیزی تغییر نکرده و من در مصاحبه قبلی هم به شما گفتم که این چیز‌ها در فوتبال طبیعی است. هر مربی یا بازیکنی ممکن است همکاری‌اش با یک باشگاه خاتمه پیدا کند».

رسما به من نگفته‌اند که پستی را پاک کنم!

کریم باقری در واکنش به خبر ممنوع‌الکاری‌اش هم پاسخ داده است: «نمی‌دانم که آیا موانعی هست یا خیر. اطلاعات زیادی در این زمینه ندارم. برخی در زمینه ممنوع‌الکاری چیز‌هایی به من گفته‌اند، ولی واقعیت این است که نمی‌دانم راست است یا دروغ. خودم هم این چیز‌ها را می‌شنوم. در مورد اینکه بخواهم پستی را از اینستاگرام پاک کنم، بعضی‌ها به من مطالبی را می‌گویند، ولی تا حالا جایی رسمی به من نگفته‌اند که پستی را حذف کنم».

مربی فصل گذشته پرسپولیس با حمایت از این تیم در مصاحبه امروز خود گفت: «معتقدم پرسپولیس به‌عنوان یک باشگاه بزرگ و پرطرفدار همیشه راه خودش را ادامه می‌دهد. به هر حال این نظر باشگاه بوده که نباشم و مشکلی هم از این بابت ندارم. همه ما می‌آییم و می‌رویم و این پرسپولیس است که می‌ماند. پرسپولیس از همه ما مهم‌تر است و در حال حاضر وظیفه من و همه پرسپولیسی‌ها این است که از تیم حمایت کنیم و به بازیکنان و کادرفنی آرامش بدهیم تا پرسپولیس در فصل آینده هم روز‌های خوبی را تجربه کند».

باقری با رد پیشنهاد حضور در تیم تراکتور تبریز، نسبت به شایعه سرمربیگری‌اش هم واکنش نشان داد و گفت: «از ۲ تیم پیشنهاد سرمربیگری داشتم که قبول نکردم. هر چیزی باید با سلسله‌مراتب خودش جلو برود و اینطور نیست که وقتی پیشنهادی داده شود، خیلی سریع آن را قبول کنم».

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی