تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

محمد صادقی، بازیگر تلویزیون بازداشت شد

محمد صادقی، بازیگر تلویزیون پس از انتشار ویدیوهایی در اینستاگرام خود که در آن نسبت به درگیری گشت ارشاد با یک زن در خیابان اعتراض می‌کرد، بازداشت شد.

کد خبر: ۱۵۲۷۵۶
۱۳:۳۵ - ۲۵ تير ۱۴۰۲

محمد صادقی، بازیگر تلویزیون بازداشت شد

دیدارنیوز: محمد صادقی بازیگر جوان تئاتر و تلویزیون که بیش از همه با نقش «امیرعلی» در سریال بی همگان شناخته می‌شود روز گذشته در اینستاگرام خود ویدئو‌هایی منتشر کرد که در آن نسبت به درگیری گشت ارشاد با یک زن در خیابان اعتراض می‌کرد؛ موضوعی که منجر به بازداشت او شد.

محمد صادقی طی روز گذشته با انتشار چند استوری عصبانیت خود را نسبت به ویدئوی درگیری یک مامور گشت ارشاد با یک زن بر سر حجاب ابراز کرده و موضع خود را درباره حجاب زنان اعلام کرد.

او که در این ویدئو‌ها به تندی سخن می‌گفت و خبرگزاری‌ها از عبارت «تهدید پلیس به قتل توسط محمد صادقی» برای اشاره به صحبت‌هایش استفاده کرده‌اند اکنون بازداشت شده است.

«همشهری» در همین رابطه نوشت: «گفته می‌شود بعد از حضور ماموران او با حضور در بالکن منزل تهدید به خودکشی کرده است، اما در نهایت خود را تسلیم ماموران می‌کند.»

این بازیگر پیش‌تر به خاطر نوع پوشش خود خبرساز شده بود.

منبع: روزیاتو

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی