تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
اخبار استان قزوین

احتکار برنج در قزوین

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از کشف ۲ تن و ۱۰۰ کیلوگرم برنج احتکار شده در یکی از انبار‌های نزدیک شهر قزوین خبر داد.

کد خبر: ۱۵۲۷۵۰
۱۲:۲۴ - ۲۵ تير ۱۴۰۲

  احتکار برنج در قزوین

دیدارنیوز: جمشید خدایاری ضمن اشاره به کشف ۲۱۰۰ کیلوگرم برنج احتکار شده در یکی از انبار‌های نزدیک شهر قزوین، اظهار کرد: این کالای احتکار شده مربوط به انبار یک بنکدار در شهرستان قزوین بوده که در قالب گشت‌های مشترک شناسایی و کشف شده است.

وی بیان کرد: ثبت نکردن این محموله در سامانه جامع تجارت و همچنین دریافت آن خارج از شبکه توزیع از تخلفات متصدی واحد صنفی است.

بنا بر اعلام روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، خدایاری افزود: پس از تشکیل پرونده با تعیین ارزش ریالی ۸۰۰ میلیون تومان متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

به گفته این مسئول استمرار گشت‌های مشترک به صورت روزانه علاوه بر کاهش تخلفات در حوزه بازار به کشف تخلفات پنهان در حوزه کالا‌های اساسی منجر می‌شود.

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: شهروندان این استان می‌توانند در راستای نظارت همگانی هرگونه تخلف را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

 

 

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی