تیتر امروز

تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.
اخبار استان قزوین

احتکار برنج در قزوین

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از کشف ۲ تن و ۱۰۰ کیلوگرم برنج احتکار شده در یکی از انبار‌های نزدیک شهر قزوین خبر داد.

کد خبر: ۱۵۲۷۵۰
۱۲:۲۴ - ۲۵ تير ۱۴۰۲

  احتکار برنج در قزوین

دیدارنیوز: جمشید خدایاری ضمن اشاره به کشف ۲۱۰۰ کیلوگرم برنج احتکار شده در یکی از انبار‌های نزدیک شهر قزوین، اظهار کرد: این کالای احتکار شده مربوط به انبار یک بنکدار در شهرستان قزوین بوده که در قالب گشت‌های مشترک شناسایی و کشف شده است.

وی بیان کرد: ثبت نکردن این محموله در سامانه جامع تجارت و همچنین دریافت آن خارج از شبکه توزیع از تخلفات متصدی واحد صنفی است.

بنا بر اعلام روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، خدایاری افزود: پس از تشکیل پرونده با تعیین ارزش ریالی ۸۰۰ میلیون تومان متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

به گفته این مسئول استمرار گشت‌های مشترک به صورت روزانه علاوه بر کاهش تخلفات در حوزه بازار به کشف تخلفات پنهان در حوزه کالا‌های اساسی منجر می‌شود.

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: شهروندان این استان می‌توانند در راستای نظارت همگانی هرگونه تخلف را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

 

 

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی