تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

بازار موبایل؛ آیفون چند؟ +جدول

با وجود ثبات در برخی مدل‌های بازار موبایل، تعدادی از مدل‌ها تغییرات قیمتی را تجربه کرده‌اند. در گروه اپل، در دستگاه‌های iPhone ۱۳ pro max و iPhone ۱۴ pro max قیمت همچنان ثابت مانده و به ترتیب در ۶۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و ۶۴ میلیون قرار دارد. در مدل ۱۳ معمولی، اما قیمت کمی کاهش داشته و در سطح ۴۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قرار گرفته است.

کد خبر: ۱۵۲۶۶۸
۱۲:۰۰ - ۲۴ تير ۱۴۰۲

بازار موبایل؛ آیفون چند؟ +جدول

دیدارنیوز: امروز ۲۴ تیر ۱۴۰۲، سطوح قیمت در بازار موبایل تهران باثبات بوده است. به‌طوری که در مدل‌های پرطرفدار برخی برند‌ها قیمت موبایل در سطح آخر هفته گذشته خود مانده است.

قیمت موبایل در نخستین روز از هفته آخر تیرماه، همچنان ثبات خود را حفظ کرده است. قیمت بسیاری از مدل‌های پرطرفدار بازار در فهرست زیر نمایش داده شده است.

بازار موبایل؛ آیفون چند؟ +جدول

روند ثابت قیمت موبایل در اول هفته

با وجود ثبات در برخی مدل‌های بازار، تعدادی از مدل‌ها تغییرات قیمتی را تجربه کرده‌اند، البته میزان این تغییرات محدود است. در گروه اپل، در دستگاه‌های iPhone ۱۳ pro max و iPhone ۱۴ pro max قیمت همچنان ثابت مانده و به ترتیب در ۶۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و ۶۴ میلیون قرار دارد. در مدل ۱۳ معمولی، اما قیمت کمی کاهش داشته و در سطح ۴۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قرار گرفته است.

در گروه سامسونگ، اما تغییرات بیشتری به چشم می‌خورد؛ در سری s۲۳ ultra قیمت با افزایشی نسبت به هفته گذشته خود در سطح ۵۰ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان قرار گرفته است. همچنین در سری A۳۴ کاهش قیمت محدودی دیده می‌شود، قیمت این مدل اکنون ۱۰ میلیون و ۷۰ هزار تومان است. سایر مدل‌های درون فهرست با ثبات قیمتی همراه بودند.

در سمت دیگر بازار، برند تازه وارد ناتینگفون پس از رونمایی از نسخه دوم این سری مدل، با کاهش قیمت در بازار همراه بود. قیمت این سری مدل اکنون در سطح ۱۶ میلیون و ۹۴۵ هزار تومان قرار دارد. قیمت موبایل‌های گروه شیائومی نیز مانند سایر مدل‌های بررسی شده، با قیمتی ثابت نسبت به آخر هفته گذشته معامله شدند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی