تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"
یک مسئول امنیتی اسرائیل مدعی شد

بازی کابینه «نتانیاهو» با آتش

«یوآو لیمور» کارشناس اسرائیلی به نقل از یک مسئول امنیتی در جریان یک مکالمه تلفنی تاکید کرد: وزرای کابینه نتانیاهو نمی‌فهمند که با آتش بازی می‌کنند و این روند مصیبت بار خواهد بود.

کد خبر: ۱۵۲۶۵۸
۱۰:۴۲ - ۲۴ تير ۱۴۰۲

بازی کابینه «نتانیاهو» با آتش

دیدارنیوز: یک مسئول امنیتی در اسرائیل با تشریح اوضاع وخیم این رژیم تاکید کرد که کابینه نتانیاهو با آتش بازی می‌کند و شرایط در این رژیم وخیم‌تر خواهد شد.

مهر به نقل از فلسطین الیوم نوشت: «یک مسئول امنیتی بلندپایه در اسرائیل اعلام کرد که شرایط کنونی این رژیم در سایه کابینه بنیامین نتانیاهو، بسیار وخیم بوده و وی به خودبزرگ بینی دچار شده است.

«یوآو لیمور» کارشناس اسرائیلی به نقل از این مسئول امنیتی در جریان یک مکالمه تلفنی تاکید کرد: وزرای کابینه نتانیاهو نمی‌فهمند که با آتش بازی می‌کنند و این روند مصیبت بار خواهد بود.

وی همچنین بیان کرد: در آینده شاهد شدت گرفتن حملات توسط دشمنان در جبهه‌های مختلف خواهیم بود. جبهه‌ای که بیش از همه نگران کننده است، لبنان است. سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله، جسور بوده و روحیه رزمی دارد و معتقد است که ما امروزه، بسیار ضعیف شده ایم. برای اینکه به او ثابت کنیم اینطور نیست، باید تاوان سنگینی بپردازیم.

این مسئول اسرائیلی در خصوص رابطه تل آویو و واشنگتن نیز گفت: انسان باید کور باشد تا معنی دور شدن آن‌ها از ما را نفهمد. به همین دلیل دشمنان فکر می‌کنند ما حامی نداریم و رابطه مان با دوستان، سرد شده است. کشور‌های حوزه خلیج فارس نیز در همین شرایط هستند و عادی سازی روابط با عربستان، تبدیل به آرزوی دست نیافتنی شده است.

وی در خصوص بحران اقتصادی اسرائیل تاکید کرد: ما شاهد یک بحران اقتصادی و فرار تکنولوژی از اسرائیل هستیم. این روند، آثار سو بر امنیت ما دارد. بودجه در جایی خرج می‌شود که اهمیت کمتری دارد. این در حالیست که ارتش در شرایط متشنجی قرار دارد. حتی در داخل نیز اتحاد نداریم.

این مسئول امنیتی اضافه کرد: اوضاع بدتر خواهد شد و ما مجبور می‌شویم وحشی گری بیشتری از خود نشان داده و غیرنظامیان بیشتری را بکشیم. جهانیان از ما حمایت نخواهند کرد و آمریکا در شورای امنیت، به نفع ما از وتو استفاده نمی‌کند.»

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی