تیتر امروز

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.
سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.
تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...
پوتین مدعی شد

تانک‌های خارجی؛ «اولویت هدف» ارتش روسیه

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه که پس از تجاوز نظامی کشورش (در روز ۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۴ فوریه ۲۰۲۲) به خاک اوکراین همچنان درگیر این جنگ ویرانگر است، مدعی شد: تانک‌هایی که از دیگر کشور‌ها در اختیار اوکراین قرار گرفته است «اولویت هدف» نیرو‌های ارتش روسیه هستند.

کد خبر: ۱۵۲۶۳۱
۱۰:۱۴ - ۲۳ تير ۱۴۰۲

تانک‌های خارجی؛ «اولویت هدف» ارتش روسیه

دیدارنیوز: ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه روز پنجشنبه ضمن کم اهمیت تلقی کردن کمک‌های نظامی متحدان غربی کی‌یف گفت که ارسال تسلیحات کشور‌های غربی به اوکراین تغییری در میدان نبرد ایجاد نمی‌کند.

رئیس جمهوری روسیه در ادامه اعلام کرد که این کمک‌ها تنها سبب تشدید درگیری‌ها می‌شود؛ وی در همین راستا افزود: تانک‌هایی که از دیگر کشور‌ها در اختیار اوکراین قرار گرفته است «اولویت هدف» نیرو‌های ارتش روسیه هستند.

پوتین در اظهاراتی که پس از نشست سران ناتو از تلویزیون دولتی روسیه پخش شد بار دیگر تاکید کرد که پیوستن اوکراین به سازمان پیمان آتلانتیک شمالی امنیت کشورش را تهدید می‌کند و به تنش‌های بیشتر در جهان دامن می‌زند.

این موضع در حالی از سوی رئیس جمهوری روسیه ایراد شد که رهبران کشور‌های عضو بزرگترین ائتلاف نظامی غرب در نشست ویلینوس وعده دادند که زمینه عضویت اوکراین در ناتو را به محض محیا شدن شرایط فراهم کنند.

ولادیمیر پوتین در بخشی از این گفتگوی تلویزیونی تاکید کرد: «تامین تسلیحات جدید (برای اوکراین) فقط وضعیت را تشدید می‌کند و به درگیری‌ها دامن می‌زند.»

وی در پاسخ به سوالی درباره تصمیم فرانسه برای ارسال موشک‌های کروز دوربرد به اوکراین که قادرند مسافت ۲۵۰ کیلومتری را طی کنند، گفت: «بله، این موشک‌ها خساراتی را وارد خواهد کرد، اما با استفاده از آن هیچ اتفاق مهمی در منطقه جنگی روی نخواهد داد.»

به گزارش رویترز، از زمانی که نیرو‌های روسیه در ۲۴ فوریه ۲۰۲۲ تهاجم نظامی به اوکراین را آغاز کردند، کشور‌های غربی میلیارد‌ها دلار تسلیحات در اختیار کی‌یف گذشته‌اند.

رهبران ناتو در نشست ویلنیوس، پایتخت لیتوانی بر سر این موضوع که اوکراین باید بتواند در آینده به ائتلاف نظامی غرب بپیوندد، توافق کردند، اما از ارائه دعوت فوری به کیف به همین منظور سر باز زدند.

همزمان، کشور‌های گروه ۷ چارچوبی بین‌المللی برای تضمین امنیت بلندمدت اوکراین به منظور تقویت قوای دفاعی این کشور در برابر روسیه و نیز بازدارندگی نسبت به تجاوزات آتی مسکو ارائه کردند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی