تیتر امروز

سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.
تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
فریاد اعتراض نکونام به آسمان رسید

یک «بچه»؛ بلای جان استقلال!

جواد نکونام پس از نشستن روی نیمکت سرمربیگری استقلال روزهای سختی را سپری می‌کند و می‌گوید یک «بچه» آبی‌ها را دچار مشکل کرده و به شدت از وضعیت این باشگاه انتقاد کرد؛ اظهاراتی که در کانال رسمی این باشگاه بازتابی نداشته است!

کد خبر: ۱۵۲۶۲۶
۰۹:۱۸ - ۲۳ تير ۱۴۰۲

یک «بچه»؛ بلای جان استقلال!

دیدارنیوز: انتقاد‌های جواد نکونام درباره شرایط استقلال و حرف از حضور فردی که از او به عنوان «بچه» نام برد، به نوعی خط و نشانی بود برای سرپرست باشگاه.

شرایط استقلال باعث شد زودتر از تصور، جواد نکونام به اتفاقات رخ داده در این باشگاه واکنش تندی نشان دهد. اوضاع نابسامان تیم و عدم جذب بازیکن عاملی بود تا سرمربی آبی‌پوشان در پایان دیدار دوستانه تیمش برابر پیکان لب به انتقاد باز کند و حرف‌هایی بزند که می‌تواند تا مدت‌ها محل بحث باشد.

نکونام با اشاره به نگرانی هواداران از بازیکنانی گفت که می‌خواسته و هیچ‌کدام از آن‌ها جذب نشده‌اند، از نحوه مذاکره مدیران باشگاه با بازیکنان انتقاد کرد، از اینکه به او گفته‌اند استقلال پنجم شود، ابراز ناراحتی کرد و البته از نبودن قراردادش در باشگاه حرف زد. اتفاقی عجیب که مشخص نیست چگونه رخ داده و قطعاً نیاز به پیگیری جدی دارد.

نکونام البته با اشاره به باز شدن پای فردی به باشگاه که از او به عنوان «بچه» نام برد خط و نشان کشید و گفت که خودش چارچوب‌ها را تعیین می‌کند. نکونام برای اینکه کد بیشتری بدهد به سالی که استقلال با فرهاد مجیدی قهرمان شد اشاره و دلیل موفقیت او را دور بودن این افراد از باشگاه عنوان کرد.

هرچند نکونام در صحبت‌هایش گفت که خطیر چهار پنج روز است که به استقلال آمده، اما مصاحبه تند او خط و نشانی بزرگ برای سرپرست باشگاه استقلال بود. حالا استقلال در مرحله جدیدی قرار گرفته است؛ جایی که نکونام از حضور برخی افراد در باشگاه ابراز نارضایتی کرده و باید دید واکنش علی خطیر به صحبت‌های نکونام چه خواهد بود و آیا مشکلات حل می‌شود یا شاهد اتفاقات دیگری خواهیم بود.

به گزارش دیدارنیوز، نکته عجیب اینجاست که صحبت‌های شب گذشته نکونام، سرمربی تیم استقلال در کانال رسمی این باشگاه منتشر نشده است!

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی