تیتر امروز

امیر محمد قدوسی: اعتراض زنان به حجاب اجباری از اسفند ۵۷ تاکنون ادامه داشته/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی: اعتراض زنان به حجاب اجباری از اسفند ۵۷ تاکنون ادامه داشته/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
پایان کار پریرا در تیم قهرمان ایران

مهاجم گل‌نزن پرسپولیس رفتنی شد

باشگاه پرسپولیس امشب (چهارشنبه) اعلام کرد که به همکاری‌اش با لئاندرو پریرا مهاجم برزیلی که نیم‌فصل گذشته در اختیار گرفت و عملکرد ضعیفی داشت، پایان داده است.

کد خبر: ۱۵۲۶۱۶
۲۱:۳۹ - ۲۱ تير ۱۴۰۲

مهاجم گل‌نزن پرسپولیس رفتنی شد

دیدارنیوز: بازیکن برزیلی فصل گذشته سرخپوشان ایران در توافق با باشگاه پرسپولیس، قرارداد سال دوم با باشگاه را اقاله و تو‌افق نامه پایان همکاری را به امضاء رساند.

به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، در روز‌های گذشته مذاکرات خوبی بین باشگاه، لئاندرو پریرا و وکیل او انجام شد. باشگاه از ابتدا تلاش کرد گفتگو‌ها را صادقانه پیش ببرد و در این بین رویکرد مثبت و ارزشمند پریرا و نماینده وی به پیشرفت کار کمک زیادی کرد تا در این ارتباط توفیق خوبی برای پرسپولیس به ارمغان بیاید و شاهد جدایی با درگیری‌های حقوقی نباشیم.

توافق دو جانبه برای اقاله قرارداد امروز نهایی شد و ساعتی قبل توافق‌نامه به امضا رسید. بر اساس این توافق‌نامه پریرا از قرارداد سال دوم و حق و حقوق خود مربوط به آن صرف‌نظر کرد و با تعهد باشگاه نسبت به پرداخت مابقی حق و حقوق وی حاصل قرارداد فصل گذشته، توافق برای اقاله قرارداد به امضای وی رسید. در این توافق همچنین برای پرداخت مطالبات وی، مهلتی تعیین شد.

بر این اساس دو طرف به همکاری خود پایان دادند. نام پریرا اکنون به عنوان یکی از بازیکنان خارجی ثبت است که با پرسپولیس، قهرمانی لیگ، جام حذفی و سوپرجام فوتبال ایران را فتح کرد. برای او در ادامه راه فوتبالش آرزوی موفقیت داریم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی