تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
سفر آفریقایی رئیس جمهور آغاز شد

رئیسی در نایروبی؛ استقبال با شلیک ۲۱ توپ

ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری پس از ورود به نایروبی، پایتخت کنیا مورد استقبال وزیر خارجه این کشور قرار گرفت و پس از آن به افتخار رئیس جمهور و هیات ایرانی ۲۱ توپ شلیک شد.

کد خبر: ۱۵۲۵۴۸
۰۸:۳۲ - ۲۱ تير ۱۴۰۲

رئیسی در نایروبیی/ استقبال با شلیک ۲۱ توپ

دیدارنیوز: رئیس جمهور در اولین مقصد از سفر منطقه‌ای خود به قاره آفریقا وارد نایروبی پایتخت کنیا شد.

ابراهیم رئیسی در اولین مقصد از سفر منطقه‌ای خود به قاره آفریقا در راستای ارتقای دیپلماسی اقتصادی، تقویت روابط سیاسی با کشور‌های دوست و همسو و تنوع‌بخشی به مقاصد صادراتی جمهوری اسلامی ایران، به دعوت رسمی همتای کنیایی خود وارد فرودگاه بین‌المللی نایروبی پایتخت کنیا شد و از سوی «آلفرد موتوآ» وزیر خارجه این کشور مورد استقبال قرار گرفت.

شلیک ۲۱ توپ به افتخار رئیس جمهور و هیات ایرانی

رئیس جمهور کنیا در محل کاخ ریاست جمهوری این کشور به صورت رسمی از ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران استقبال کرد.

«ویلیام سامویی روتو» رئیس جمهور کنیا در محل کاخ ریاست‌جمهوری این کشور به صورت رسمی از رئیسی که در رأس هیئت عالی‌رتبه اقتصادی و سیاسی به کنیا سفر کرده است، استقبال کرد.

در مراسم استقبال رسمی، پس از گرفتن عکس یادگاری روسای جمهور ایران و کنیا، اعضای هیئت‌های عالی‌رتبه دو کشور معرفی شدند.

همچنین همزمان با ورود رئیسی به کاخ ریاست جمهوری کنیا ۲۱ گلوله توپ به افتخار ورود رئیس جمهوری اسلامی ایران و هئیت ایرانی شلیک شد.

بلافاصله پس از مراسم استقبال از رئیسی از سوی رئیس جمهور کنیا گفتگوی خصوصی روسای جمهور دو کشور انجام خواهد شد. در ادامه مذاکرات دوجانبه هیئت‌های عالی‌رتبه دو کشور برگزار می‌شود.

پس از این نشست نیز اسناد مهم همکاری‌های دوجانبه میان ایران و کنیا در حضور روسای جمهور دو کشور به امضا خواهد رسید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی