تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

سقوط مرگبار بالگرد گردشگران مکزیکی در اورست

پس از سقوط یک بالگرد حامل گردشگران مکزیکی در نزدیکی کوه اورست نپال، گفته می‌شود هر ۶ سرنشین این بالگرد جان خود را از دست داده‌اند.

کد خبر: ۱۵۲۵۳۳
۱۹:۳۲ - ۲۰ تير ۱۴۰۲

سقوط مرگبار بالگرد گردشگران مکزیکی در نپال

دیدارنیوز: منابع خبری اعلام کردند: هر شش سرنشین بالگرد حامل گردشگران مکزیکی که در نزدیکی کوه اورست در نپال سقوط کرد در این حادثه کشته شدند.

به نقل از یورونیوز، این بالگرد در منطقه «لاماجورا» سقوط کرده است. به گفته یک مدیر ارشد دولتی در این منطقه، همه اجساد پیدا و به خارج از محدود وقوع حادثه منتقل شده‌اند.

سازمان هواپیمایی کشوری نپال نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد که پنج گردشگر اتباع مکزیکی و خلبان بالگرد نپالی بوده است. مکزیکی‌ها شامل دو مرد و سه زن بودند.

این بالگرد صبح امروز (سه‌شنبه) در حال بازگشت به کاتماندو سقوط کرد.

هرچند هنوز معلوم نیست چه عاملی باعث سقوط بالگرد شده، اما گفته می‌شود که شرایط آب و هوایی نامساعد، باعث تغییر مسیر پروازی شده که برای آن برنامه‌ریزی شده بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی