تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

«سکه» ۴۰۰ هزار تومان ریخت

با اعلام رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، سکه تمام طرح جدید با ۴۰۰ هزار تومان کاهش ۲۸ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و سکه تمام طرح قدیم امروز ۲۵ میلیون تومان قیمت داشت که ۳۰۰ هزار تومان ارزان شده است.

کد خبر: ۱۵۲۵۳۱
۱۹:۱۳ - ۲۰ تير ۱۴۰۲

«سکه» ۴۰۰ هزار تومان ریخت

دیدارنیوز: طبق اعلام رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران؛ باوجود افزایش ۱۸ دلاری هر اونس طلا در بازار‌های جهانی، در بازار داخل، اما به سبب نوسان کاهشی نرخ ارز و تدوام رکود در بازار، سکه و طلا نسبت به روز گذشته ارزان‌تر شده است.

نادر بذرافشان، از کاهش قیمت سکه و طلا در بازار امروز (سه‌شنبه) نسبت به روز گذشته علیرغم افزایش قیمت طلا در بازار‌های جهانی خبر داد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، علت این کاهش علیرغم افزایش ۱۸ دلاری قیمت هر اونس طلا نسبت به روز گذشته (دوشنبه) را نوسان کاهشی نرخ ارز در بازار داخل و تدوام کاهش تقاضا و رکود در بازار سکه و مصنوعات طلا دانسته و گفت: نسبت به روز گذشته هر اونس جهانی طلا افزایش ۱۸ دلاری را تجربه کرده است، اما هر گرم طلای ۱۸ عیار با حدود ۲۲ هزار تومان کاهش به دو میلیون و ۳۲۳ هزار تومان رسیده است.

وی ادامه داد: سکه تمام طرح جدید با ۴۰۰ هزار تومان کاهش ۲۸ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، سکه تمام طرح قدیم امروز ۲۵ میلیون تومان قیمت داشت که ۳۰۰ هزار تومان ارزان شده است. نیم سکه ۱۵ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان و ربع سکه ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان در بازار امروز قیمت داشته که هریک ۲۰۰ هزار تومان نسبت به دیروز کاهش قیمت را تجربه کرده‌اند. سکه‌های یک گرمی بانک مرکزی نیز بدون تغییر شش میلیون و ۱۰۰ هزار تومان دادوستد شدند.

بذرافشان خاطرنشان کرد: حباب سکه نیز امروز در محدوده پنج میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قرار دارد که نسبت به روز گذشته ۳۰۰ هزار تومان کمتر است.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در پایان گفت: احتمالا تا پایان هفته (طی دو روز آینده) هم نوسان چندان قابل توجهی نخواهیم داشت و شرایط بازار در آرامش خواهد بود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی