تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

حمله تند رحیم‌پور ازغدی به وزیر علوم؛ پیدایش کنم کتکش می‌زنم! +ویدیو

حسن رحیم پور ازغدی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اظهاراتی تند و توهین‌آمیز، وزیر علوم دولت رئیسی و مقالات ISI را هدف گرفته و دولت‌های حسن روحانی و محمد خاتمی را هم فراموش نکرده.

کد خبر: ۱۵۲۵۳۰
۱۸:۵۷ - ۲۰ تير ۱۴۰۲

حمله رحیم‌پور ازغدی به وزیر علوم؛

دیدارنیوز: عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی که چندی پیش به دلیل اظهاراتش علیه حسن روحانی، رئیس جمهور پیشین خبرساز شده بود، این بار با اظهاراتی تند و توهین‌آمیز وزیر علوم دولت سیزدهم و مقالات ISI را هدف گرفته است!

حسن رحیم پور ازغدی گفت: «اگر این وزیر را پیدا کنم یک کتکی می‌زنم. وزیر علوم فعلی که برای دولت انقلابی است در این قضایا بسیار آدم نفهمی است. وزرات علوم ایران [به دانشجو]می‌گوید اگر isi خوشش بیاید ما تو را می‌پذیریم.

می‌گویند مغز‌ها فرار کرده اند. برای چه؟ الاغ برای اینکه این فرد ده بار آمد در وزارت خانه تو و شصت بار التماس کرد و طرحش را ارائه داد [و به بهانه نداشتن مقالات آی اس آی رد شد]

من الان عصبانیم از دیروز و اگر این وزیر را پیدا کنم یک کتکی می‌زنم. آقا این قدر آدم مزخرف گفت هر بار این آدم می‌آید در شورا، هر چه رهبری گفته و شورا تصویب کرده است، درست ضد آن حرف‌ها را می‌زند.»

مطلب مرتبط:

پرونده شکایت روحانی از رحیم پورازغندی به دادگاه ویژه روحانیت رفت

نامه روحانی به قوه قضائیه؛ اظهارات رحیم‌پور ازغدی کذب است

رحیم پور ازغدی: رهبری باید هم در دنیا پاسخگو باشد، هم در آخرت

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی