تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
عیسی به اصفهان رسید، شهریار شاید در پایتخت

نقل‌وانتقالات؛ پرسپولیس به حمله سپاهان پاسخ می‌دهد!

شنیده می‌شود پرسپولیس در پاسخ به جذب عیسی آل‌کثیر توسط سپاهان، مذاکرات مجدد را با شهریار مغانلو آغاز کرده و او احتمالا پرسپولیسی خواهد شد.

کد خبر: ۱۵۲۵۲۳
۱۷:۱۵ - ۲۰ تير ۱۴۰۲

نقل‌وانتقالات؛ پرسپولیس به حمله سپاهان پاسخ می‌دهد؟

دیدارنیوز: باشگاه پرسپولیس باز هم پیگیر جذب مهاجم تیم سپاهان شد.

شهریار مغانلو امسال با وجود اینکه یک سال از قراردادش با سپاهان باقی مانده، اما مورد توجه چندین باشگاه ایرانی و خارج از ایران قرار گرفت، اما سپاهان راضی به از دست دادن ستاره خود نشد.

آقای گل فصل قبل رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در شرایطی با سپاهان به اردوی ترکیه رفت که هنوز ادامه همکاری او با این تیم با ابهاماتی مواجه بود.

حالا که سپاهان توانست عیسی آل کثیر، رضا اسدی و کاوه رضایی را جذب کند، راه برای جدایی این بازیکن ظاهرا باز شد و تیم‌های خواهان مغانلو شرایط را برای خرید او مهیا دیدند.

در همین راستا شنیده می‌شود پرسپولیس در پاسخ به جذب مهاجمش توسط سپاهان، مذاکرات مجدد را با مغانلو آغاز کرده و او احتمالا پرسپولیسی خواهد شد.

مغانلو پیش از این در لیگ بیستم زمانی که از فوتبال پرتغال به فوتبال ایران بازگشت، به مدت یک نیم فصل در پرسپولیس بازی کرد، اما او در این مدت کوتاه عملکرد خوبی برای تیم گل‌محمدی داشت و هشت گل (چهار گل آسیایی و چهار گل در لیگ) برای سرخپوشان به ثمر رساند.

در شرایطی که پریرا و شیخ دیاباته از پرسپولیس رفته‌اند، حالا جذب مغانلو به یکی از اولویت‌های اصلی سرخپوشان تبدیل شده است.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی