تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

ریزش ۳۰ هزار واحدی بورس

بازار بورس، همچنان در مدار ریزشی قرار دارد به طوری که در طول معادلات امروز با ریزشی ۳۰ هزار واحدی به ارتفاع ۲ میلیون و ۱۲۸ هزار واحد رسید.

کد خبر: ۱۵۲۵۱۱
۱۳:۰۵ - ۲۰ تير ۱۴۰۲

وضعیت بورس؛ ریزش ۳۰ هزار واحدی شاخص کل

دیدارنیوز: بازار سهام چهارمین روز کاری هفته را همانند روز گذشته با فشار عرضه آغاز کرد و در طول معاملات روز جاری همچون روز گذشته دست بالاتر با فروشندگان بود؛ بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با ریزشی ۳۰ هزار و ۱۶۰ واحدی به ۲ میلیون و ۱۲۸ هزار واحد رسید و در آستانه‌ی رسیدن به کانال ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار واحد رسید. همچنین شاخص کل هم‌وزن نیز با ریزشی ۱۴ هزار واحدی به ارتفاع ۷۴۶ هزار واحدی رسید.

گفتنی است سه نماد «فولاد»، «فملی» و «میدکو» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «آریا»، «وسپهر» و «هرمز» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «شهر»، «خودرو» و «خگستر» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «کتوسعه»، «فرود» و «دی» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ ۲۰ تیر ماه ۱۴۰۲، مبلغ ۸ هزار میلیارد ۳۰۰ میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود ۱۶۸۰ میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.

در بازار امروز ۴۴ نماد در محدوده مثبت و ۳۵۲ نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس ۸۱ نماد در محدوده مثبت و ۲۲۹ نماد در محدوده منفی معامله شدند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی