تیتر امروز

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران
گزارش خبرنگار دیدارنیوز از دومین روز نمایشگاه

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران

سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در حالی برگزار می‌شود که خبرنگار دیدارنیوز حال و هوای متفاوت این نمایشگاه را روایت کرده؛ پس این گزارش جالب را بخوانید.

ریزش ۳۰ هزار واحدی بورس

بازار بورس، همچنان در مدار ریزشی قرار دارد به طوری که در طول معادلات امروز با ریزشی ۳۰ هزار واحدی به ارتفاع ۲ میلیون و ۱۲۸ هزار واحد رسید.

کد خبر: ۱۵۲۵۱۱
۱۳:۰۵ - ۲۰ تير ۱۴۰۲

وضعیت بورس؛ ریزش ۳۰ هزار واحدی شاخص کل

دیدارنیوز: بازار سهام چهارمین روز کاری هفته را همانند روز گذشته با فشار عرضه آغاز کرد و در طول معاملات روز جاری همچون روز گذشته دست بالاتر با فروشندگان بود؛ بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با ریزشی ۳۰ هزار و ۱۶۰ واحدی به ۲ میلیون و ۱۲۸ هزار واحد رسید و در آستانه‌ی رسیدن به کانال ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار واحد رسید. همچنین شاخص کل هم‌وزن نیز با ریزشی ۱۴ هزار واحدی به ارتفاع ۷۴۶ هزار واحدی رسید.

گفتنی است سه نماد «فولاد»، «فملی» و «میدکو» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «آریا»، «وسپهر» و «هرمز» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «شهر»، «خودرو» و «خگستر» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «کتوسعه»، «فرود» و «دی» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ ۲۰ تیر ماه ۱۴۰۲، مبلغ ۸ هزار میلیارد ۳۰۰ میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود ۱۶۸۰ میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.

در بازار امروز ۴۴ نماد در محدوده مثبت و ۳۵۲ نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس ۸۱ نماد در محدوده مثبت و ۲۲۹ نماد در محدوده منفی معامله شدند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی