تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

سیل مرگبار در شمال هند؛ ۳۷ نفر جان باختند

رسانه‌های هند از جان باختن دست کم ۳۷ نفر در شمال این کشور پس از بارش شدید باران و وقوع سیل ویرانگر خبر داده‌اند.

کد خبر: ۱۵۲۵۰۶
۱۲:۱۲ - ۲۰ تير ۱۴۰۲

سیل مرگبار در شمال هند؛ ۳۷ نفر جان باختند

دیدارنیوز: جاری شدن سیل در شمال هندوستان دست کم ۳۷ نفر را به کام مرگ کشاند.

به نقل از ایندیاتایمز، به‌دنبال بارش باران شدید و وقوع سیل در شمال هندوستان، دست کم ۳۷ نفر جان خود را از دست دادند.

ایالت هیماچال پرادش همچنان بیشترین آسیب و خسارت را متحمل شده به طوری که رانش زمین و سیلاب، جان ۱۸ نفر را گرفته است. در جریان سیل شدید در بخش شمالی هندوستان، ۹ نفر دیگر در پنجاب و هاریانا و سه تن هم در اوتار پرادش جان خود را از دست دادند.

نارندرا مودی، نخست وزیر هندوستان درباره شرایط با مقامات ارشد ایالات هیماچال پرادش و اوترانچال صحبت کرده و به آن‌ها اطمینان داده است که کمک و حمایت مورد نیاز از سوی دولت تامین خواهد شد.

در مجموع ۳۹ تیم مقابله با بحران به چهار ایالت هندوستان اعزام شده‌اند. ۱۴ تیم در پنجاب، ۱۲ تیم در هیماچال، هشت تیم در اوترانچال و پنج تیم نیز در هاریانا مستقر شده‌اند.

سخنگوی واحد مقابله با بحران و بلایای طبیعی هندوستان اعلام کرده که عملیات نجات همچنان جریان دارد. به گفته وی، در پنجاب، نیرو‌های ارتش ۹۱۰ دانشجو و ۵۰ نفر دیگر را از یک دانشگاه خصوصی نجات دادند.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی