تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

فراجا: باید افراد شُل حجاب و کم حجاب را جذب کنیم

سخنگوی فراجا با بیان اینکه باید بتوانیم افراد شل حجاب و کم حجاب را جذب کنیم، گفت: بسیاری از خانم‌هایی که کم حجاب هستند در آئین‌های مذهبی ما شرکت می‌کنند و نمونه آن جشن عید غدیر است.

کد خبر: ۱۵۲۴۹۵
۱۰:۵۵ - ۲۰ تير ۱۴۰۲

فراجا: باید افراد شُل حجاب و کم حجاب را جذب کنیم

دیدارنیوز: سردار سعید منتظرالمهدی؛ سخنگوی فرماندهی انتظامی کل کشور صبح امروز در همایش چادر‌های آسمانی اظهار کرد: کشف حجاب در قانون به عنوان جرم شناخته‌شده است و با توجه به اینکه پلیس ضابط قضایی است باید با جرم مشهود برخورد کند.

وی افزود: همه دستگاه‌های مسئول در این زمینه (ترویج عفاف و حجاب در جامعه) باید پای کار بیایند و به پلیس کمک کنند؛ کم‌کاری‌های دستگاه‌های دیگر در این زمینه باعث شده که پلیس در خط اول این میدان قرار بگیرد.

معاون فرهنگی اجتماعی فراجا با بیان اینکه یکی از مهمترین برنامه‌ها در سراسر کشور اقدامات ایجابی در حوزه حجاب و برگزاری هشتمین همایش ملی چادر‌های آسمانی است، افزود: حجاب تشویق و تعظیم و تربیتی است و برای بازاجتماعی کردن حجاب برای محدوده کسانی که بر هنجارشکنی خود پافشاری می‌کنند، اقدام سلبی انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه باید رفتار‌های حساب‌شده با افراد شل حجاب و کم حجاب داشته باشیم تا بتوانیم آن‌ها را جذب کنیم، گفت: بسیاری از خانم‌هایی که کم حجاب هستند در آئین‌های مذهبی ما شرکت می‌کنند و نمونه آن جشن عید غدیر است.

منتظرالمهدی اضافه کرد: شهیدانی که در راه ترویج حجاب جان خود را فدا کردند نامشان جاودان می‌ماند و ما باید با عملکرد خود یاد آن‌ها را زنده نگه داریم.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی